Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
42
BLOG

14.12.2022, Środa

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 8
Czy codziennie rozdaję dobrodziejstwa, którymi mnie obdarzono?

imageMój Bóg, Jakkolwiek Go Pojmuję, odebrał mi chęć, jak mawiają niektórzy z nas: obsesję picia. 

Jest to jedno z największych dobrodziejstw, jakie otrzymałem, tym niemniej nie dzielę się z nim najczęściej. Nie chcę, a nawet nie mam prawa, narzucać innym, co robią. Jest to największe moje dobrodziejstwo, gdyż wszystko inne z tego wynika. 

Nie chce mi się pić, choć oczywiście, pokusy wciąż czyhają. Mam też bowiem dobrodziejstwo wolnej woli, która wynika z umiejętności opanowania i zrozumienia swoich emocji. Nie muszę regulować ich alkoholem. W ogóle już nic nie muszę, choć niektóre czynności - czego nie ukrywam - wykonuję z niewielką ochotą. To również potrafię odróżnić - moje chciejstwo od normy i wolę od okoliczności. 

Najważniejszym dobrodziejstwem mojego trzeźwego (trzeźwiejącego?) życia jest jednak wdzięczność. Trudna, ciężka, wypracowana powoli. Dlatego świetnie smakuje. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości