Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
12
BLOG

26.01.2023, Czwartek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Czy rozwijam w sobie nową postawę wobec świata i ludzi?

imagePoszedłem do lekarza. Miała to być wizyta kontrolna, a w terminie nie byłem przyjść, nie było jeszcze wyniku badania. 

Lekarza nie było. 

Zastępca, bardzo nieprzyjemnym tonem powiedział mi, że mnie nie przyjmie dodatkowo, nawet po to, żeby mi wyniki dać. Młody człowiek, co ważne dla tej historii. 

W czasach picia skląłbym świat cały i na pewno większość ludzi czekających w kolejce usłyszałaby, co sądzę o lekarzu, polskiej służbie zdrowie itd. W końcu JA przyszedłem. I jeszcze gówniarz mi napyskował - też by usłyszał. 

Zamiast tego jednak, uśmiechnąłem się, życzyłem mu nie do zobaczenia, odwróciłem się na pięcie i poszedłem. Poznałem trzy świetne, piękne, miłe kobiety: panią która skierowała mnie po wynik, panią, która wynik mi dała oraz panią rejestratorkę. Każdej życzyłem miłego dnia i wszystkiego dobrego. I one uśmiechnęły się do mnie. 

Tak wychodzę na nowej postawie.

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości