Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
18
BLOG

31.05.2023, Środa

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy umiem w pełni korzystać z każdego danego mi dnia?

image

Gdy przestałem pić, rzuciłem się w wir różnych obowiązków, które sobie narzuciłem. Zacząłem prowadzić bloga, zaczynałem szkolenie z każdego tematu, który mnie zainteresował, w pracy robiłem co było trzeba i dużo więcej. Potem zacząłem robić filmy na Youtube, założyłem stronę internetową. 

Nie przyniosło mi to szczęścia, tylko zmęczenie. Co więcej, powodowało, że próbując odpocząć, tylko miałem poczucie marnowanego czasu, w którym przecież mogłem zacząć robić jakieś ciekawe rzeczy. Wściekałem się na to, że nie zrobiłem czegoś na czas. 

Tylko to była moja aktywność. Mój termin. Moje założenia. Miały mnie cieszyć. I mnie się podobać. 

Wtedy pojechaliśmy na Festiwal Komiksu, z którego nagrałem film.  Poszliśmy na spacer z przewodniczką, z którego nagrałem film. Wracając, poszedłem z Synkiem na kolorową kawę, Żona miała swoje spotkanie. Pokazałem Jej zdjęcia. Film zmontowałem, wmontowując te zdjęcia. I kiedy oglądałem ten film ostatni raz przed opublikowaniem, postanowiłem, że nie pójdzie w świat. Bo to były moje wspaniałem wspomnienia. Nasze.

Dzień ma dla mnie sens, gdy mam się z niego z kim cieszyć.  

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości