wzmianka wzmianka
394
BLOG

Kompuer, telewizor i ja

wzmianka wzmianka Technologie Obserwuj notkę 15

Kupiłam w sobotę, 2 kwietnia 2016 komputerek do swojego telewizora 42 calowego smart za jedyne 499 zł. Tanio? Raczej drogo, bo ponad  11 zł za gram produktu. Nazywa się toto

MODECOM FreePC Portable PC Windows Stick

Ten konkretny model ma system operacyjny Windows 10 do śmierci materialnej urządzenia oraz Office 365 na 1 miesiąc za darmo. Word z tej wersji nie chce czytać tego co wyprodukowałam  w ubiegłym roku na starym oprogramowaniu darmowym. Z tym problemem muszę sobie poradzić.

Zaryzykowałam ten wydatek, bo nikt z młodych oraz nie całkiem młodych ludzi (np. mój młodszy syn lat 53) nie miał tego w ręku, a nawet o tym nie słyszał. Ponieważ mój stary komputer padał kilka razy w ciągu ostatniego roku,  a ostatnio po raz kolejny już na tzw. dobre (prawdopodobnie miał chorą nie tylko duszę, którą sama leczyłam, ale i ciało) szukałam porad u młodszych, co by tu nabyć. Wobec rozbieżności podejść do problemu optymalizacji kosztów i przydatności sprzętu dla  jednoosobowego gospodarstwa przeterminowanej kobiety posiadającej dość nowoczesny telewizor postanowiłam do zagadnienia podejść biblijnie, czyli nie iść za opinią tłumu lecz kierować się własnym rozumem. Mam więc od 3 dni nowe narzędzie do kontaktu ze światem oraz nadzieję że RAM 2 GB oraz pamięć rzędu kilku GB na własną twórczość z możliwością dodatkowej pamięci zewnętrznej wystarczy mi na resztę życia ;-) Procesor Quad Core Intel​ Atom jest chyba lepszy od tego, który jest w zezwłoku mojego starego komputera.
Zakupem się pochwaliłam blogerowi z S24, który namówił mnie do napisania o tym notki na swoim blogu, bo może więcej osób ma podobne do mnie problemy.
Panie Mariuszu, czy tak to miało być? 
Mam jeszcze ponad 20 dni na zmianę decyzji, czyli na rezygnację z tego produktu i kupienie czegoś innego. Dotychczsowy przestój: zgrywanie z siecią W-F, bo nie miałam jeszcze takich zabawek. Zapraszam do wymiany doświadczeń, szczególnie proszę o dane nt. trwałości komputerka. Mam już telefon do producentów oprogramowania, bo w instukcji obsługi jest takie zdanie:
MODECOM jako producent urządzenia nie ponosi odpowiedzialności za problemy wynikłe z niewłaściwego użytkowania systemu operacyjnego.
 
 
wzmianka
O mnie wzmianka

Wykształcenie techniczne, praca w zawodzie. Do pisania na S24 namówił mnie wnuk Jędrzej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie