wzmianka wzmianka
277
BLOG

Monitoring instalacji fotowoltaicznych

wzmianka wzmianka Energetyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Monitoring instalacji fotowoltaicznych oraz innych OZE

zastąpi mi w tym roku widok z kamer na sokoły z Pałacu Kultury w Warszawie obserwowane w ubiegłym roku. Mam nadzieję, że będzie to równie ciekawa i pouczająca przygoda.

Wielokrotnie pisałam o potrzebie publikowania danych z monitoringu OZE, w tym zwłaszcza z wiatraków oraz zakładów geotermalnych dotowanych przez państwo. Zainteresowanym tematyką polecam notki oraz dyskusję pod nimi:

Czy nadszedł czas na geotermię bez efektów?

Geotermia demokratyczna

_____________________________

Po pierwszym dniu obserwacji dodaję chwilowy stan monitorowanych instalacji:

image

Źródło: Monitoring instalacji fotowoltaicznych

Dodano 16.07.2017 7:42

_____________________________

Opracowanie danych za drugi kwartał 2017 r. na wykresach dostosowanych do zróżnicowanych pod względem wielkości danych (skala półlogarytmiczna dla wielkości produkcji EE i mocy znamionowej instalacji fotowoltaicznych oraz skala normalna dla efektywności)

imageimage

imageCieszę się, że znalazłam polskie dane dotyczące produkcji energii, które mogę opracować w sposób zastosowany do prezentacji danych o wydobyciu gazu ziemnego z poziomych odwiertów gazowych w Ohio.

W kolejnym kroku swojej edukacji zajmę się analizą efektywności monitorowanych instalacji fotowoltaicznych.

Zrobię to w innej notce. Teraz zamykam własną dobową działalność pod tą notką.


wzmianka
O mnie wzmianka

Wykształcenie techniczne, praca w zawodzie. Do pisania na S24 namówił mnie wnuk Jędrzej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka