Stary Wiarus Stary Wiarus
466
BLOG

Oto moje zasady - jeśli się nie podobają, mam też inne.

Stary Wiarus Stary Wiarus Polityka Obserwuj notkę 25
Oto moje zasady - jeśli się nie podobają, mam też inne. Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. ----- (Groucho Marx).

image

image


Zazwyczaj nie śledzę zbyt pilnie kampanii wyborczej w Polsce, bo kto by w Polsce nie wygrał, na szczęście nie obejmie władzy w Australii. Niemniej trafiłem ostatnio na komentarz z pogranicza geniuszu, który tak perfekcyjnie opisuje Geniusza Donalda, że nie mogę się powstrzymać, żeby go nie przytoczyć, a autorowi pragnę serdecznie podziękować.


https://www.salon24.pl/newsroom/1290686,tusk-chce-stawiac-na-wegiel-problemem-dzis-jest-glupi-pisowski-rzad#comment-24119559


POETA KOSZON
18 marca 2023, 22:30

Pomarszczona gąbka obieca wszystko wszystkim, górnikom otwarcie kopalń, ekoświrom zamknięcie kopalń, katolikom stawianie pomników JP2, wojującym ateistom obalanie pomników JP2, przedsiębiorcom niskie podatki, biedocie mieszkania za darmo itd. itp. byleby tylko się dorwać do władzy. Wtedy pomidory będą mogły być i po 50 złotych.


Marksista Tusk (uczeń Groucho, nie Karla), za cień nadziei na władzę obieca każdemu nirwanę, w nadziei totalnej amnezji Polaków na temat jego błyskotliwych osiągnięć jako premiera, podnóżka Angeli Merkel, szatniarza Jean-Claude Junckera i laureata Nagrody Karola Wielkiego (Internationaler Karlspreis zu Aachen).


image

image

image

image



emigrant (nie mylić z gastarbeiterem)       

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka