Basia Szwed Basia Szwed
36
BLOG

Młodość bez żalu

Basia Szwed Basia Szwed Społeczeństwo Obserwuj notkę 2


Świadectwa wiary chrześcijańskiej – Młodość bez żalu – Błyskawica ze Wschodu

Autorstwa Xiaowen, miasto Chongqing

„»Miłość« odnosi się do emocji czystej i bez skazy, kiedy to czynisz użytek z serca, by kochać, czuć i rozumieć. Miłość nie stawia warunków, nie zna barier ani odległości. Miłość nie jest podejrzliwa, oszukańcza ani podstępna. Nie zna ona odległości ani rzeczy nieczystych” („Czysta miłość bez skazy” w książce „Podążaj za Barankiem i śpiewaj nowe pieśni”). Ten hymn ze słów Bożych był kiedyś moim towarzyszem podczas niekończących się i bolesnych siedmiu lat i czterech miesięcy życia we więzieniu. Chociaż rząd KPCh pozbawił mnie najlepszych lat mojej młodości, to jednak od Boga Wszechmogącego zyskałam prawdę, która jest najcenniejsza i najbardziej realna. Dlatego nie żałuję niczego!

W 1996 roku przyjęłam zbawienie Boga Wszechmogącego dni ostatecznych. Czytając słowa Boga, uczęszczając na spotkania i będąc we wspólnocie, doszłam do głębokiego przekonania, że wszystko, co Bóg mówi, jest prawdą, i że jest to najważniejszy ze wszystkich życiowych aforyzmów, oraz że jest to całkowicie sprzeczne z wszelkimi teoriami czy wiedzą pochodzącą z tego niegodziwego świata. Tym, co mnie jeszcze bardziej uszczęśliwiało, było to, że mogę być po prostu otwarta z moimi braćmi i siostrami w kościele, mogłam swobodnie się wypowiadać i nie musiałam być ostrożna ani angażować się w oszustwa, jak wtedy, gdy stykałam się z ludźmi w świecie zewnętrznym. Czułam szczęście i radość, których nigdy wcześniej nie czułam i pokochałam tę wielką rodzinę. Ale po krótkim czasie usłyszałam, że wiara w Boga jest w Chinach prześladowana i że chrześcijanie często są aresztowani i prześladowani, jest to powszechne zjawisko. Byłam tym bardzo zdziwiona, ponieważ słowa Boga Wszechmogącego są po to, aby ludzie czcili Boga, kroczyli właściwą drogą w życiu i aby postępowali w sposób uczciwy. Gdyby wszyscy wierzyli w Boga Wszechmogącego, świat poznałby taki pokój. Naprawdę tego nie rozumiałam: Wiara w Boga jest najbardziej sprawiedliwym zobowiązaniem. Dlaczego rząd KPCh chce prześladować i przeciwstawiać się tym, którzy wierzą w Boga, a nawet ich aresztować? W swoim sercu myślałam: Bez względu na to, w jaki sposób rząd KPCh może mnie prześladować lub jak silna jest opinia publiczna, ponieważ teraz mocno wierzę, że jest to właściwa droga w życiu, bezwzględnie muszę podążać tą drogą do końca!

image

Chociaż spędziłem w więzieniu najlepsze lata mojej młodości, w ciągu tych siedmiu lat i czterech miesięcy mogłam cierpieć z powodu mojej wiary w Boga i absolutnie niczego nie żałuję. Ponieważ zrozumiałam prawdę i doświadczyłam Bożej miłości, czuję, że przetrwanie tego bólu miało sens i wartość, że było to wyjątkowe wzmocnienie mnie i dobroć Boga dla mnie, a także Jego szczególna łaska wobec mnie. Nawet jeśli przyjaciele i krewni mnie nie rozumieją, a moja córka mnie nie rozpoznaje, to jednak nic i nikt nie może zerwać mojej relacji z Bogiem; nawet śmierć nie może mnie od Niego oddzielić.

Czysta miłość bez skazy” to hymn, który najbardziej lubiłam śpiewać w więzieniu, a dziś chcę poświęcić moją najczystszą miłość Bogu, podejmując praktyczne działania! 

Źródło: Kościół Boga Wszechmogącego

Zalecenie: Jak zostać zbawionym


Basia Szwed
O mnie Basia Szwed

https://pl.kingdomsalvation.org/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo