Basia Szwed Basia Szwed
18
BLOG

Katastrofy często się przydarzają, jakiego pokroju ludzie mogą otrzymać miłosierdzie Boga?

Basia Szwed Basia Szwed Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

W obliczu stale rosnących nieszczęść wszyscy czujemy się szczególnie bezradni i przestraszeni, i pragniemy wiedzieć, co zrobić, aby otrzymać Boże miłosierdzie i ochronę. W rzeczywistości, chcemy znaleźć drogę, kluczem jest zrozumienie, dla jakich ludzi Bóg okazuje miłosierdzie i zbawia w czasie katastrof? Jakiego rodzaju osobę Bóg karze? Tylko wtedy, gdy zrozumiemy sprawiedliwe usposobienie Boga, możemy znaleźć drogę do uzyskania zbawienia Boga.

Bóg Wszechmogący mówi: „Moja łaska spływa na tych, którzy Mnie kochają i zaprzeczają sobie. A kara spadająca na niegodziwych jest dokładnym dowodem Mego prawego usposobienia. Co więcej, jest świadectwem Mego gniewu. Kiedy nadejdzie klęska, głód i plaga nastaną na tych, którzy Mnie się sprzeciwiają i oni będą zawodzić. Ci, którzy popełnili nikczemność wszelkiego rodzaju, ale naśladowali Mnie przez wiele lat, nie unikną zapłaty za swoje grzechy; oni również pochłonięci klęską taką, jaka rzadko widziana była od milionów lat, będą żyć w nieustającym stanie paniki i przerażenia. A ci spośród Moich wyznawców, którzy okazali Mi lojalność, sami radować się będą i przyklaskiwać potędze Mojej. Oni doświadczą nieopisanego szczęścia i będą żyć w radości, którą nigdy wcześniej nie obdarowałem rodzaju ludzkiego. Jako że Ja cenię dobre uczynki człowieka i brzydzę się jego nikczemnością” („Przygotuj dostatecznie wiele dobrych uczynków dla swego przeznaczenia” w księdze „Słowo ukazuje się w ciele”).

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, proszę obejrzeć „Nadeszły dni Noego” lub możecie skontaktować się z nami za pośrednictwem Messengera. Będziemy dyskutować i komunikować się razem, aby pomóc ci zrozumieć usposobienie Boga i znaleźć drogę do uzyskania zbawienia Boga.

Porozmawiaj z nami na WhatsApp

Proszę obejrzeć:

Zalecenie: Co to jest zbawienie

Basia Szwed
O mnie Basia Szwed

https://pl.kingdomsalvation.org/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo