Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący
36
BLOG

Uwolniony z klatki faryzeuszy czasów ostatecznych

Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Filmy religijne 2019 | „Wiara w Boga 2 – Po upadku kościoła” Klip filmowy (2) – Uwolniony z klatki faryzeuszy czasów ostatecznych i witający powracającego Pana

Zheng Xun: Teraz słowa Boga Wszechmogącego są dostępne publicznie w internecie dla ludzi wszelkich nacji, wszelkiego pokroju, by głosić nadejście Boga Wszechmogącego i nieść świadectwo o Jego dziele. Coraz więcej ludzi czyta słowa Boga Wszechmogącego i widzi, że są prawdą, głosem Boga, a Bóg Wszechmogący to Pan Jezus, który powrócił. Coraz więcej osób zwraca się też do Boga Wszechmogącego.

Chen's Wife: Ewangelia Boga Wszechmogącego dotarła już za morze.

Believer Chun: To, co pochodzi od Boga, musi prosperować!

Believer He/ Sister Shen/ Believer Wang/ Chen's Wife/ Believer Lang: Amen!

Zheng Xun: To całkowicie wypełnia proroctwo biblijne: „Jak bowiem błyskawica pojawia się na wschodzie i jest widoczna aż na zachodzie, tak będzie z przyjściem Syna Człowieczego” (Ewangelia Mateusza 24: 27). „I stanie się w dniach ostatecznych, że góra domu Jahwe zostanie ustanowiona na wierzchołkach gór, będzie wywyższona nad wzgórzami, a będą do niej przybywać wszystkie narody” (Księga Izajasza 2: 2). Amen!

Believer He: Bracie Zheng, pokaż nam więcej filmów kościoła.

Zheng Xun: Dobrze. Pokażę wam nagranie z odczytu słów Boga Wszechmogącego.

Believer Chun: Posłuchajmy tego uważnie.

Reciter: „W całym wszechświecie wykonuję Moje dzieło, a na Wschodzie gromkie błyskawice uderzają bez końca, wstrząsając wszystkimi narodami i wyznaniami. To Mój głos przywiódł wszystkich ludzi do teraźniejszości. Sprawię, że wszyscy ludzie zostaną podbici przez Mój głos, wpadną do tego strumienia i podporządkują Mi się, ponieważ już dawno odzyskałem chwałę Moją z całej ziemi i objawiłem ją na nowo na Wschodzie. Kto nie tęskni, aby zobaczyć Moją chwałę? Kto nie czeka z niecierpliwością na Mój powrót? Kto nie pragnie, abym się znów pojawił? Kto nie usycha z tęsknoty za Moim powabem? Kto nie chciałby przyjść do światła? Kto nie chciałby spojrzeć na bogactwo Kanaanu? Kto nie tęskni za powrotem Odkupiciela? Kto nie uwielbia Wielkiego Wszechmocnego? Mój głos rozlegnie się po całej ziemi; pragnę, zwracając się do Mego wybranego ludu, mówić do niego jeszcze więcej. Podobnie jak potężne grzmoty, które wstrząsają górami i rzekami, wypowiadam Moje słowa do całego wszechświata i do ludzkości. Dlatego słowa Moich ust stały się skarbem człowieka, a wszyscy ludzie cenią Moje słowa. Błyskawica błyska ze Wschodu aż na Zachód. Moje słowa są takie, że człowiek niechętnie z nich rezygnuje, a jednocześnie uważa je za niezgłębione, ale tym bardziej się z nich raduje. Jak nowo narodzone dziecko, wszyscy ludzie są zadowoleni i radośni, świętując Moje przyjście. Moim głosem sprowadzę wszystkich ludzi przede Mnie. Odtąd wejdę formalnie między ród ludzki, aby Mnie czcili. Chwałą, którą promienieję i słowami Moich ust sprawię, że wszyscy ludzie przyjdą przede Mnie i zobaczą, że Błyskawica wychodzi ze Wschodu, i że Ja również zstąpiłem na »Górę Oliwną« Wschodu. Zobaczą, że już od dawna jestem na ziemi, nie jako Syn Żydów, ale jako Błyskawica ze Wschodu. Ponieważ już dawno zostałem wskrzeszony i odszedłem spośród ludzi i pojawiłem się ponownie w chwale pośród ludzi. Jestem Tym, który był czczony niezliczoną liczbę wieków temu, Ja również jestem niemowlęciem porzuconym przez Izraelitów niezliczoną liczbę wieków temu. Co więcej, jestem Bogiem Wszechmocnym obecnego wieku, o wszechogarniającej chwale! Niech wszyscy przyjdą przed Mój tron i zobaczą Moje chwalebne oblicze, usłyszą Mój głos i spojrzą na Moje czyny. To jest cała Moja wola; to zakończenie i punkt kulminacyjny Mojego planu, jak również cel Mojego zarządzania. Niech każdy naród Mnie czci, każdy język Mnie uznaje, każdy człowiek pokłada swoją wiarę we Mnie, a wszyscy ludzie niech będą Mi podlegli!” („Słowo ukazuje się w ciele”).

Zheng Xun/ Chen's Wife/ Sister Shen/ Sister Yu/ Believer Chun/ Believer Lang/ Believer Quan/ Congregation: Amen!

Chen's Wife: Te słowa to naprawdę głos Boga. Słowa Boże mają autorytet i moc. Żaden człowiek nie mógłby ich wypowiedzieć.

Believer Chun: To naprawdę głos Boga.

Yu Congguang: A teraz przeczytajmy dwa inne fragmenty słów Bożych. Bóg Wszechmogący mówi: „Przyjście Jezusa do świata człowieka rozpoczęło Wiek Łaski i zakończyło Wiek Prawa. W dniach ostatecznych Bóg ponownie stał się ciałem, i kiedy stał się ciałem, tym razem zakończył Wiek Łaski i rozpoczął Wiek Królestwa. Wszyscy, którzy przyjmą drugie wcielenie Boga, zostaną wprowadzeni w Wiek Królestwa i będą w stanie osobiście zaakceptować Boże przewodnictwo. Chociaż Jezus wykonał wiele pracy wśród ludzi, jedynie wypełnił dzieło odkupienia całej ludzkości i stał się ofiarą za grzech człowieka, ale nie wyzwolił go od całego zepsucia. Pełne uwolnienie człowieka od wpływu szatana wymagało nie tylko przyjęcia przez Jezusa grzechów człowieka jako ofiary za grzechy, ale także wymagało od Boga, aby dokonał większego dzieła, by całkowicie uwolnić człowieka od jego usposobienia, które zepsuł szatan. I tak, kiedy grzechy człowieka zostały mu przebaczone, Bóg powrócił w ciele, aby wprowadzić człowieka w nowy wiek, i rozpoczął dzieło karcenia i osądzania, które wynosi człowieka do wyższej sfery. Wszyscy ci, którzy podporządkują się Jego panowaniu, odniosą pożytek z wyższej prawdy oraz otrzymają większe błogosławieństwa. Będą prawdziwie żyć w świetle oraz zyskają prawdę, drogę i życie” („Słowo ukazuje się w ciele”).

Yu Congguang/ Chen Song'en: Amen!

Chen Song'en: Bogu niech będą dzięki! Bracie Yu, ja przeczytam następny.

Yu Congguang: Okej.

Chen Song'en: „Chrystus dni ostatecznych przynosi życie i przynosi trwałą i wieczną drogę prawdy. Prawda ta jest drogą, przez którą człowiek zyska życie i jedyną drogą, przez którą człowiek pozna Boga i zyska aprobatę Boga. Jeśli nie szukasz drogi życia zapewnianej przez Chrystusa dni ostatecznych, to nigdy nie uzyskasz aprobaty Jezusa i nigdy nie będziesz uznany za godnego przejścia przez bramę królestwa niebios, bo jesteś zarówno marionetką, jak i więźniem historii. (…) Chrystus jest bramą człowieka do królestwa w dniach ostatecznych, której nikt nie może pominąć. Nikt nie może być doskonalony przez Boga inaczej niż poprzez Chrystusa. Wierzysz w Boga, a więc musisz zaakceptować Jego słowa i być posłuszny Jego drodze. Nie wolno ci myśleć tylko o uzyskaniu błogosławieństw bez otrzymania prawdy, ani przyjęcia zapewnienia życia. Chrystus przychodzi w dniach ostatecznych, aby wszyscy, którzy naprawdę w Niego wierzą, mogli otrzymać życie. Jego dzieło ma na celu zakończenie starego wieku i wejście w nową erę, i jest drogą, która muszą obrać wszyscy, którzy chcą do niej wkroczyć. (…)” („Słowo ukazuje się w ciele”).

Sister Gao: Teraz wreszcie rozumiem. Gdy wierzymy w Pana, nasze grzechy zostają wybaczone, ale to nie znaczy, że wejdziemy do królestwa niebieskiego.

Chen Song'en: Najpierw Bóg musi oczyścić nasze zepsute usposobienie i musimy zacząć żyć w prawdzie.

Sister Zhao: Tak, i tylko przyjmując dzieło Boga Wszechmogącego w dniach ostatecznych mamy szansę na oczyszczenie i wstąpienie do królestwa niebieskiego.

Yu Congguang: Mhm. Amen! Bogu niech będą dzięki! To naprawdę wspaniałe, że tyle zrozumieliście po wysłuchaniu słów Boga Wszechmogącego.

Sister Gao: Dzięki Ci Panie, że nas oświeciłeś.

Yu Congguang: Właśnie tak owieczki Boże słyszą Jego głos. Teraz wszyscy rozumiemy, że w Wieku Łaski Pan Jezus dokonał jedynie dzieła odkupienia, a nie dzieła osądzenia i oczyszczenia w dniach ostatecznych. Pan Jezus jedynie wybaczył nam grzechy, ale nie rozprawił się z naszą szatańską naturą. Dlatego zapowiedział, że przyjdzie ponownie. Ale jakiego dzieła dokona, gdy znów się zjawi? Czy to będzie pochwycenie wszystkich wiernych do nieba, by tam Go spotkali?

Believer Li: Czyż nie tak?

Yu Congguang: Nie. Po powrocie Pan Jezus dokona dzieła osądzenia, poczynając od domu Boga.

Believer Yu: Osądzenia?

Yu Congguang: Uniesie w górę tych, którzy zaakceptowali odkupienie Pana Jezusa przed tronem Bożym, dokona dzieła osądzania i oczyszczenia, a następnie zaprowadzi tych ludzi do królestwa Bożego. Ci, co usłyszą głos Boga i zostaną uniesieni przed tron Boży, wezmą udział w godach Baranka. Ci, co zaakceptują Boga Wszechmogącego, doświadczą sądu i skarcenia słowem Bożym, których zepsute usposobienie zostanie oczyszczone i z których Bóg uczyni zwycięzców, oni zostaną naprawdę wyniesieni do królestwa niebieskiego. Tacy ludzie zyskają aprobatę Bożą i Jego błogosławieństwo oraz piękne miejsce przeznaczenia. Z drugiej strony ci, co stawiają opór Bogu, potępiają Go i odrzucają Boga Wszechmogącego, to chwasty ujawnione przez dzieło Boże w dniach ostatecznych. Służą złu i są anarchistami, którzy opierają się Bogu. Zostaną ukarani i zgładzeni w wielkiej katastrofie. Tak odmiennie skończą panny mądre i panny głupie.

Sister Zhao: Więc my musimy być pannami mądrymi!

Sister Gao: Tak.

Yu Congguang: Och tak, Bogu niech będą dzięki! To, że dziś przebudziliście się i zaakceptowaliście nadejście i dzieło Boga Wszechmogącego oznacza, że jesteście pannami mądrymi, które zostały uniesione przed tron Boży, by wziąć udział w godach Baranka.

Believer Chun/ Sister Zhao: Dzięki Bogu.


→Zalecenie więcej: Wartościowe filmy chrześcijańskie

Pan Jezus, czyli Bóg Wszechmogący, pojawił się w dniach ostatecznych. Posłuchajcie głosu Boga, badajcie dzieło Boga Wszechmogącego i wykorzystajcie Boże zbawienie w dniach ostatecznych. Chwalmy głośno Boga Wszechmogącego. Chwała, chwała Bogu Wszechmogącemu !

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo