Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący
18
BLOG

Gdzie znajduje się miejsce, które Pan dla nas przygotował?

Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Dwa tysiące lat temu Pan Jezus obiecał: „Idę, aby wam przygotować miejsce. A gdy odejdę i przygotuję wam miejsce, przyjdę znowu i wezmę was do siebie, żebyście, gdzie ja jestem, i wy byli”. (Jan 14:2-3). Wielu ludzi wierzy, że Pan powrócił do nieba, dlatego z pewnością przygotowuje nam miejsce właśnie w niebie. Czy taka interpretacja jest zgodna ze słowami Pana? Jakie tajemnice kryją się w tej obietnicy?

Filmy religijne za darmo „Pragnienie” Klip filmowy (5) – Gdzie znajduje się miejsce, które Pan dla nas przygotował?

Bóg Wszechmogący mówi: „Królestwo rozrasta się pośród ludzkości, formuje się pośród ludzkości, podnosi się pośród ludzkości; nie ma siły, która mogłaby zniszczyć Moje królestwo. Teraz chodzę swobodnie pośród Mojego ludu, mieszkam pośród Mojego ludu. Dziś ci, którzy darzą Mnie szczerą miłością, są błogosławieni; błogosławieni ci, którzy podporządkowują się Mojej woli – oni na pewno pozostaną w Moim królestwie; błogosławieni ci, którzy Mnie znają – z pewnością będą dzierżyć moc w Moim królestwie; błogosławieni ci, którzy Mnie szukają – oni z pewnością umkną więzom szatana i będą cieszyć się błogosławieństwem we Mnie; błogosławieni ci, którzy są w stanie porzucić samych siebie – z pewnością wejdą w Moje posiadanie i odziedziczą nagrodę Mojego królestwa. Upamiętnię tych, którzy trudzą się dla Mnie, z radością wezmę w objęcia tych, którzy się dla Mnie wykosztowują, i ześlę przyjemności na tych, którzy składają Mi ofiary. Pobłogosławię tych, którzy znajdują radość w Moich słowach; będą filarami podtrzymującymi strop w Moim królestwie, na pewno dostąpią dobrodziejstw w Moim domu i nikt nie będzie mógł się z nimi równać.Czy kiedykolwiek przyjęliście błogosławieństwa, które otrzymaliście? Czy (kiedykolwiek) szukaliście obietnic, które wam złożono? Na pewno, prowadzeni Moim światłem, wyzwolicie się spod jarzma sił ciemności. Na pewno nie zgubicie światła, które prowadzi was w ciemności. Będziecie mistrzami całego stworzenia. Na pewno, przy upadku królestwa wielkiego czerwonego smoka, staniecie wśród (niezliczonych) tłumów, by świadczyć o Moim zwycięstwie.Na pewno będziecie twardzi i nieugięci na ziemi Sinim. Dzięki doświadczeniu cierpień, otrzymacie Moje błogosławieństwo, i na pewno opromienicie cały wszechświat Moją chwałą”.

→Zalecenie więcej: Filmy chrześcijańskie

Pan Jezus, czyli Bóg Wszechmogący, pojawił się w dniach ostatecznych. Posłuchajcie głosu Boga, badajcie dzieło Boga Wszechmogącego i wykorzystajcie Boże zbawienie w dniach ostatecznych. Chwalmy głośno Boga Wszechmogącego. Chwała, chwała Bogu Wszechmogącemu !

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo