Zosia Samosia Zosia Samosia
126
BLOG

Z pamiętnika humorzastego października 2016 roku c.d.

Zosia Samosia Zosia Samosia Kultura Obserwuj notkę 10

25.10.2016

*

Pożegnać się chciałem, bo będę uciekał,

lecz zanim to zrobię - o opinię proszę.

Wiem, nieznośny byłem, bo gdybym zaczekał

na samym początku... a tu ziąb przynoszę!


Wiadomo, że teraz nic się nie da zrobić,

bo już jest za późno na wszelkie negliże.

Nie da rady tego listopad nadrobić,

choćby się jak starał. Słońce jest już niżej.


Jednak ta opinia... jest mi tak niezbędna,

bo awans mam dostać w przyszłym roku w lecie.

Gdybyście tak mogli - chyba mi uwzględnią,

że tak się starałem! Co na to powiecie?


Żegnam! Wasz październik

Opinie należy nadsyłać na adres mojej

asystentki Zosi.


*************

Jeszcze czas nie nadszedł, a on już wybywa!

Wciąż myśli o sobie, udaje cwaniaczka.

Nadto asystentką swoją mnie nazywa.

Trzeba lekkoducha wywieźć stąd na taczkach!


KONIEC





po prostu jestem

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura