Zousa Zousa
223
BLOG

Czy ja mam kochać PiS?

Zousa Zousa Społeczeństwo Obserwuj notkę 21

Na salonie 24 ale i poza , w codziennych kontaktach jest grupa osób uważająca że każdy z nas powinien kochać, popierać, szanować PiS. Gdy ich zapytać za co najczęściej usłyszeć można za: 500+, za 13 emeryturę, za podniesioną średnią płacę, za minimalną emeryturę. Tak słuchając ludzi mam wrażenie że tylko walory finansowe zwyciężają. A przecież od "kochania" za pieniądze jest pewna grupa panienek. A jakie inne walory wykazał PiS oprócz zawłaszczenia prawa, kasy i sądów? Samo kochanie za pieniądze, walory finansowe mnie nie urządza. Nie po to szkoły robiłam by dzisiaj być traktowaną jak te wymienione panienki. Nie po to uczyli mnie myśleć, liczyć itd. bym musiała myśleć jak PiS chce czy liczyć na to co PiS mi da z drukowanych pieniędzy bez pokrycia w budżecie. Kto się nisko ceni niech kocha PiS. Niech zachowuje się jak władza z ulicy Nowogrodzkiej sobie zażyczy. Ja będę słuchać postępowych polityków, młodych, rozwojowych a nie zacofaną opcję z lat minionej komuny.

Zousa
O mnie Zousa

nienawidząca kłamstwa i obłudy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo