Dziwne wpisy na koncie Marka Suskiego (z prawej). Fot. KPRM/Adam Guz
Dziwne wpisy na koncie Marka Suskiego (z prawej). Fot. KPRM/Adam Guz

Włamanie na konto Suskiego? Podejrzane wpisy polityka PiS

Redakcja Redakcja PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 154

Marek Suski padł ofiarą hakerów? Na jego koncie na Twitterze pojawiły się nagie zdjęcia radnej Porozumienia. Erotyczne fotografie zamieszczono też na Instagramie kobiety. 

O włamaniu na konto twitterowe poinformowała rzeczniczka PiS Anita Czerwińska. Internauci w poniedziałkowy poranek byli kompletnie zaskoczeni tym, co przeczytali w relacji Marka Suskiego, który rzekomo oskarżył działaczkę Porozumienia Ewę Szarzyńską o molestowanie.

- Takie wulgarne zachowanie osoby publicznej jest niedopuszczalne. Nie zdziwiłbym się, gdyby taką rozwiązłość seksualną wykazywali politycy w KO lub w otoczeniu Marty Lempart - czytamy na Twitterze. 

- Już po kilku dniach zacząłem otrzymywać od niej zdjęcia o charakterze intymnym. Wielokrotnie wzywałem do zaprzestania prześladowań, ale niestety te działania nie przyniosły rezultatu. Jestem zmuszony powstrzymać molestowanie seksualne - dodał Suski lub ktoś, kto się pod niego podszył. 

- Zachowanie niektórych kobiet jest niedopuszczalne i przekracza wszelkie moralne granice. W tej sytuacji jestem zmuszony przedstawić swoje dowody, aby powstrzymać molestowanie seksualne wobec mnie - oświadczył. Na profilu Suskiego pojawił się odnośnik do pobrania. Pod Anitę Czerwińską i Ewę Szarzyńską podszywają się internauci, rozbawieni całą sytuacją. Na tych kontach ukazują się fake'owe komunikaty. 

image

Użytkownik profilu Marka Suskiego zamieszcza własne oświadczenia również pod postami polityków Zjednoczonej Prawicy, które odnoszą się do zupełnie innych wydarzeń. 

image

- Doszło do włamania na konto posła Marka Suskiego. Zamieszczane treści nie są jego autorstwa. Sprawa jest wyjaśniana - podkreśliła Anita Czerwińska. 

Suski zapewnił, że doszło do włamanie na jego konto i zmiany hasła - dlatego nie może usunąć żadnej treści, która się pojawia na profilu. Złoży też zawiadomienie do prokuratury. 

- Jestem roztrzęsiona i nie wiem co mam robić. To moje prywatne zdjęcia sprzed lat. Nikomu ich nie pokazywałam - powiedziała Szarzyńska w rozmowie z "Gazetą Wyborczą". 

Wcześniej politycy PiS informowali o włamaniach na konto minister Marleny Maląg, Iwony Michałek, Andrzeja Melaka, posła Marcina Duszka i Joanny Borowiak. 

GW

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka