Paweł Kowal z Koalicji Obywatelskiej uważa, że Tomasz Lis nadaje się do polityki. fot. Salon24.pl
Paweł Kowal z Koalicji Obywatelskiej uważa, że Tomasz Lis nadaje się do polityki. fot. Salon24.pl

Paweł Kowal znów zabrał głos w sprawie Tomasza Lisa w PO. Tłumaczy się ze swoich słów

Redakcja Redakcja Jastrzębowski wyciska Obserwuj temat Obserwuj notkę 22
Gościem Sławka Jastrzębowskiego był Paweł Kowal, poseł Koalicji Obywatelskiej. W trakcie rozmowy gospodarz programu poruszył wątek słów Kowala na temat Tomasza Lisa, o którym wypowiedział się, że widziałby go na listach Platformy Obywatelskiej. – Trochę przesadziłem – przyznał poseł.

Paweł Kowal tłumaczy się ze słów o Tomaszu Lisie w Platformie Obywatelskiej

Po tym, jak Tomasz Lis odszedł z "Newsweeka", rozgorzała dyskusja o jego przyszłości. Nie brakuje plotek o wejściu dziennikarza do polityki.

– Tomasz Lis jest doświadczonym dziennikarzem, redaktorem, na pewno w kampanii by się przydał, widzę go na naszych listach, to byłoby spore wzmocnienie, byłoby dobrze, żeby Tomasz Lis zaangażował się w politykę, od dawna go ciągnęło do polityki, więc może wreszcie to zrealizuje – mówił na łamach "Super Expressu" Paweł Kowal.

Wypowiedź posła KO wywołała ogromne poruszenie w środowisku dziennikarskim i politycznym. Okazuje się jednak, że śmiała opinia Pawła Kowala nie była zapowiedzią współpracy Tomasza Lisa i Platformy Obywatelskiej. – Trochę przesadziłem - przyznał poseł.

– Zagalopowałem się. Sam nie jestem w PO, a zacząłem meblować partię. Moje słowa o Tomaszu Lisie wynikały z życzliwości, ale wyszło rzeczywiście niezręcznie. Cieszę się, że miałem okazję to wyjaśnić – powiedział w programie "Jastrzębowski wyciska" Paweł Kowal.

Poseł KO dodał, że Tomasz Lis naprawdę nadaje się do polityki, a jego dużym atutem jest charyzma i doświadczenie.

Całą rozmowę z Pawłem Kowalem możecie obejrzeć na naszym kanale YouTube:


SW

Czytaj dalej:


Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka