Jarosław Jakimowicz zaatakował na Instagramie Macieja Dowbora po tym, jak stanął w obronie Pawła Deląga. (fot. Instagram/Jarosław Jakimowicz)
Jarosław Jakimowicz zaatakował na Instagramie Macieja Dowbora po tym, jak stanął w obronie Pawła Deląga. (fot. Instagram/Jarosław Jakimowicz)

Jakimowicz ostrzega celebrytów w swoim stylu. "Zrobię wam czystkę w środowisku"

Redakcja Redakcja Celebryci Obserwuj temat Obserwuj notkę 25
Jarosław Jakimowicz w ostatnim czasie zaatakował na Instagramie Pawła Deląga, zarzucając mu m. in. ukrywanie swojej orientacji seksualnej. W obronie aktora stanął Maciej Dowbor, który w efekcie stał się celem kolejnego ataku pracownika TVP Info.

Kłótnie Jakimowicza

Jarosław Jakimowicz w tym roku był uczestnikiem wielu publicznych afer m. in. z Magdaleną Ogórek, Cezarym Żakiem, Wojciechem Manne czy Sebastianem Fabijańskim. Niedawno zaatakował Pawła Deląga i Macieja Dowbora.

Po tym, jak Jakimowicz zaatakował na Instagramie Deląga, sugerując, że jest gejem ukrywającym swoją orientację i nazywając go "pedelongiem", w jego obronie stanął Maciej Dowbor. Odpowiedział on na wpis Pawła Deląga, który napisał, że "jest Polakiem, jest Żydem, Ukraińcem, jest gejem, lesbijką, jest Afroamerykaninem, jest biały, (...) jest człowiekiem, jest tańczącym na wietrze istnieniem jak miliony, miliardy jego braci". 

— Brawo ty, Paweł. I pi***yć ksenofobicznych troglodytów, zacofanych pseudopatriotów, karierowiczów, którzy dla hajsu i fejmu są gotowi na wszystko. Trzymaj się, brachu — napisał Dowbor. Jego komentarz nie pozostał niezauważonym przez Jakimowicza, który odpisał:

— Kolega Dowbor się uaktywnił i w tak piękny sposób postanowił opisać moją osobę. Póki co będę dyskretny, ale może wytłumaczysz, jakie to problemy rodzinne macie, z którym odwiedzaliście specjalistów lekarzy w ciągu ostatnich kilku lat? Tak, tak. Dokładnie o tym myślę — napisał.

— Dasz radę? Podzielisz się ze wszystkimi? Poczekam na twoją reakcję OŁÓWKU i będziesz zszokowany, skąd ja to mogę widzieć. Hamuj ołówek, radzę ci, hamuj. Skończyła się moja lojalność i przyglądanie jak te... bez charakteru pozwalają sobie. Skończyło się nadstawianie drugiego policzka. Chcecie, to ja wam dwóm zrobię czystkę w środowisku — dodał.

Dowbor broni Deląga

Dowbor w odpowiedzi na komentarze Jakimowicza wstawił na swój profil zdjęcie jego wypowiedzi i ironizował:

— I co ja mam takiemu człowiekowi odpisać? To co, Jareczku? Naślesz na mnie CBA, CBŚ, ABW czy może skarbówkę? A może twoi nowi kumple przeczeszą dokumentację medyczną mojej rodziny pięć pokoleń wstecz? — pytał ironicznie Dowbor. — Jaruś, przecież masz kontakty! Skorzystaj z tego. Zawsze jakiś szantażyk w zanadrzu może się do czegoś przydać. A może powinienem teraz trząść się z przerażenia, że twoje podrażnione ego zrzuci na moją rodzinę wszystkie możliwe klątwy? — zaczepiał.

— Nie sądziłem, że kilka słów wsparcia dla Pawła Deląga, który padł ofiarą obrzydliwego, szowinistycznego i homofobicznego ataku, wywoła taki hejt! Ale jak to mówią — uderz w stół, a nożyce się odezwą. Szykuję piżamę, zestaw higieniczny i cebulę, zdjęcia dzieci, bo podpadłem panu Jarkowi. A jak wiadomo — Jarkowi w tym kraju się nie podpada — podsumował.

RB

Zobacz: 

Pogrzeb Darii Duginy. Kremlowski ideolog o ostatnich słowach córki

Kuriozalne oświadczenie Dugina po śmierci córki. "Złożyła ofiarę, dlatego proszę wygrajmy"

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości