Roksana Węgiel, wokalistka. Fot. Youtube
Roksana Węgiel, wokalistka. Fot. Youtube

Roksana Węgiel podpadła TVP? Piosenkarka ma dość plotek

Redakcja Redakcja Celebryci Obserwuj temat Obserwuj notkę 15
W nowym sezonie "You Can Dance. Nowa Generacja" nie zobaczymy już Roksany Węgiel. Internauci momentalnie podchwycili temat, a sieć obiegły plotki o jej zwolnieniu przez TVP. Jeden z czołowych tabloidów również podał informację, jakoby Roxie została wyrzucona z ramówki. Ona sama komentuje krótko: "Żałosne".

Roksana Węgiel to ostatnio głośna postać w polskim show-biznesie. Związek ze znacznie starszym chłopakiem, jej szczere wyznanie wiary i przemiana wizerunkowa – wszystko to spowodowało, że młoda gwiazda nie schodzi z pierwszych stron gazet. Więc, kiedy okazało się że artystka nie wystąpi już w następnej odsłonie "You Can Dance", w sieci zawrzało.  

Węgiel sama zrezygnowała  

"Super Express" podał, że Roxie została... zwolniona przez TVP! Jak do tego odnosi się sama piosenkarka? Okazuje się, że to była jej własna decyzja, i nie miała nic wspólnego z kontrowersjami narosłymi wokół niej. W rozmowie z "plotek.pl", artystka wyjaśnia:

"Żałosne, że ktoś sobie tak to zinterpretował. Faktycznie po pierwszej edycji "You Can Dance" nie czułam zupełnie roli prowadzącej. Nie czułam się w tym dobrze i podjęłam decyzję, że nie będę uczestniczyła w kolejnych edycjach programu", mówi, jednocześnie stanowczo krytykując postawę ludzi i rozpowiadane plotki. Podkreśla też, że nie ma żadnego problemu z powrotem do TVP, i jeśli nadarzy się taka okazja, chętnie podejmie się znów współpracy ze stacją.  

Roksana Węgiel skupia się na muzyce

"Mnie zależy po prostu na dobrych koncertach i jeśli jest jakaś propozycja dobrego koncertu czy festiwalu, to ja w to wchodzę. Wszystko musi się opierać też na muzyce. Nie mam z tym problemu. Oczywiście nie biorę każdej propozycji. Jeśli coś mi odpowiada, to biorę w tym udział" - oświadczyła Węgiel. Czy 18-letnia gwiazda wróci do TVP?  

Salonik24


Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości