PKO BP ostrzega klientów. Chodzi o dokumenty
PKO BP wystosowało komunikat, w którym ostrzega klientów przed blokadą ich rachunków. Okazuje się, że w PKO BP obowiązuje procedura, która zakłada, że jeśli dokument tożsamości klienta, który ma podany w banku, stracił ważność, to po 30 dniach dostęp do aplikacji IKO i serwisu iPKO zostaje zablokowany ze względów bezpieczeństwa.
PKO BP tłumaczy, co należy zrobić, by dalej korzystać ze wszystkich dostępnych w ramach bankowego konta. Kluczową czynnością jest tu aktualizacja naszego dokumentu.
Klienci PKO BP mogą to zrobić online za pomocą aplikacji IKO bądź w serwisie iPKO. Bank podał także instrukcję do przejścia procedury.
PKO BP: jak zaktualizować dokument
Jeżeli zdecydujemy się skorzystać z aplikacji IKO, to należy wybrać swój swój profil (lewy górny róg), następnie przejść do zakładki "Twoje dane" i dalej "Dokument tożsamości", a tam już czeka na nas funkcja "Zmień dokument tożsamości"
W serwisie iPKO wygląda to podobnie, wybieramy swój profil (prawy górny róg), następnie przechodzimy do ustawień i wybieramy "Profil i dane", następnie "Dokument tożsamości", gdzie ostatecznie klikamy w funkcję "Zmień"
PKO BP przypomina też, że dane dokumentu można zmienić także przez telefon – 800 302 302 (bez opłat dla numerów krajowych w Polsce, w pozostałych przypadkach opłata zgodna ze stawką operatora), a także osobiście, w każdym oddziale banku PKO BP.
SW
(Zdjęcie ilustracyjne, fot. Pixabay)
Czytaj także:
Komentarze