źródło: Canva
źródło: Canva

Jarosław Kaczyński i Natalia Janoszek na scenie? Kabareciarze nie brali jeńców

Redakcja Redakcja Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 30
Kabaret Skeczów Męczących pokazał publiczności w Kielcach swój nowy skecz "Spółdzielnia mieszkaniowa". W przedstawieniu wystąpiły postacie prezesa i gwiazdy Bollywood. Fani dopatrzyli się w ich zachowaniu podobizny do lidera PiS Jarosława Kaczyńskiego i celebrytki Natalii Janoszek.

Nataniel Janoszek jako gwiazda Bollywood w skeczu

Letnia Klinika Skeczów Męczących odbyła się w ostatnią niedzielę na zakończenie wakacyjnego sezonu kabaretowego w Kielcach. Prowadzącymi wydarzenie byli właśnie członkowie Kabaretu Skeczów Męczących. Ekipa znana jest z wyśmiewania w swoich skeczach osób, o których jest w danej chwili głośno w ogólnopolskich mediach.

W skeczu "Spółdzielnia mieszkaniowa" pojawiły się postacie łudząco podobne do celebrytki Natalii Janoszek i prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego. Dodajmy, że bohaterowie spektaklu pojawili się w różnych częściach występu.

Skecz zaczął się od spotkania mieszkańców tytułowej wspólnoty. W pewnym momencie, w rytmie orientalnej muzyki, wszedł mężczyzna, który przedstawił się jako Nataniel Janoszek "słynny aktor z Bollywood". Inni mieszkańcy stwierdzili, że w ogóle go nie znają. – Jestem gwiazdą z Bollywood, w Mumbaju to mnie wszyscy znają, wszyscy – stwierdził Nataniel.

– Proszę pana ja jestem z Mombaju! Oglądam wszystkie filmy, wszystkie i pana nie znam! – powiedział inny mężczyzna na scenie. "Nataniel" próbował odpowiedzieć na pytanie, w jakich produkcjach zagrał. – W czym ja nie grałem? Byłem we wszystkim. Byłem w "Pytanie na śniadanie", "Dzień dobry TVN", byłem, proszę pana w kawie, w herbacie cztery razy. Byłem nawet ten w "Twoja twarz brzmi znajomo". A nie, to Polsat prosił, żeby nie mówić – dodał.

Fałszywy aktor próbował udowodnić, że jest gwiazdą i zaczął tańczyć "jak w bollywoodzkich filmach". Pozostałe postacie kabaretu też zaczęły pląsać na scenie. – Nie umiecie się bawić, a w TVN mi uwierzyli! – powiedział Nataniel.


Prezes Beton na scenie. "W tym kraju wszyscy przed nim klękają"

W innej części skeczu na scenie pojawiła się, grana przez kobietę, prezes Halina Beton. Mimo zmiany płci, podobnie jak w przypadku Nataniela, widownia nie miała wątpliwości z kogo żartują sobie kabareciarze.

– Przed wami Halina Beton, pierwsza tego imienia, matka siedmiu bloków, spłodzona w piwnicy, zrodzona na klatce, władczyni węzła CO, królowa osiedla. Na kolana chamy! – powiedziała lodowatym głosem.

Wszyscy mieszkańcy tytułowej spółdzielni wykonywali skrupulatnie polecenia prezesa, a jeden z nich zapytał, dlaczego "klękają przed prezesem". Inna osoba odpowiedziała, że "tak to się robi w tym kraju". Widzowie od razu skojarzyli postać kabaretowego prezesa z szefem największej polskiej partii.

MB

Źródło zdjęcia: Jarosław Kaczyński i Natalia Janoszek. Fot. PAP/Facebook/Canva

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości