Tomasz Karolak. Fot. FOTON/PAP
Tomasz Karolak. Fot. FOTON/PAP

Tomasz Karolak wystąpił jako drag queen. Teraz aktor zdobył się na śmiałe wyznanie

Redakcja Redakcja Celebryci Obserwuj temat Obserwuj notkę 43
Tomasz Karolak ma za sobą niezwykłe doświadczenie. Aktor po tym, jak w ramach programu "Drag me out" przebrał się za kobietę, zaczął inaczej patrzeć na płeć piękną i mniejszości seksualne. Przyznał, że występ w TVN-owskim show bardzo pozytywnie wpłynął na jego życie.

Tomasz Karolak wystąpił w "Drag me out" 

Przed tygodniem na antenie TVN swoją premierę miał miejsce kontrowersyjny show "Drag me out", w którym męscy uczestnicy ubrani w peruki, sukienki i szpilki odgrywają na scenie kobiece role. W programie występuje cała plejada polskich gwiazd; Anna Mucha, Andrzej Seweryn i Michał Szpak jako jury, a wśród uczestników znalazł się choćby Tomasz Karolak. Udział aktora w programie wzbudził spore poruszenie wśród lewicowych internautów, ponieważ przed kilkoma laty mierzył się on z posądzeniami o homofobię. Niemałą aferę wywołał też nazywając kryzys tożsamościowy swojej córki "młodzieńczym buntem". Jak sam przyznał, do "Drag me out" zgłosił się, by zacząć akceptować swoje niedoskonałości.

– Udział w tym programie jest dla mnie ważny, żeby siebie zacząć akceptować, ponieważ jestem osobnikiem, który nie do końca siebie akceptuje. Jestem aktorem, a aktor wchodzi na scenę, by akceptacją widowni wypełnić jakieś swoje deficyty – mówił. 


Karolak wydobył swoją "wewnętrzną kobiecość" 

Tomasz Karolak pod okiem "drag mentorek" przez kilka tygodni wydobywał w show swoją "wewnętrzną kobiecość". Jego starania zostały docenione zarówno przez jury, jak i fanów, a swoje zmagania postanowił podsumować na kanapie w studiu "Dzień dobry TVN". Aktor udał się tam ze swoją córką Leną, która przyznała, że wzięcie udziału w "Drag me out" zmieniło go na lepsze.

– Na pewno był to duży szok. Bardzo mnie zadziwił fakt, jak on to dobrze przyjął i jak dobrze to na niego wpłynęło. Na pewno zmieniło to jego spojrzenie na mniejszości i na drag queen – opowiadała 16-latka.

Pozytywny wpływ programu na życie Karolaka 

Sam Karolak również pozytywnie wyraził się na temat show. Aktor wyznał, że dzięki "Drag me out" zmienił swoje spojrzenie na kobiecość, a paradowanie w damskich ciuchach pozwoliło mu bardziej docenić własną tożsamość. Całe doświadczenie skwitował jako "inspirujące".

– Wykułem takie powiedzenie: "Pobądź mężczyzno 20 minut kobietą, a będziesz lepszym mężczyzną". To znaczy ten stereotyp, którym my mężczyźni posługujemy się w spojrzeniu na kobiety, staje się bardziej widoczny. To pochodź sobie w szpilkach 20-centymetrowych. Ja nie mogłem nogami ruszać przez tydzień. (...) Dla mnie absolutnie inne spojrzenie na kobiecość. Drag sprawił, że ja w ogóle inaczej spojrzałem też na swoje bycie na scenie. Bardzo mnie to zainspirowało – opowiedział o swojej metamorfozie Tomasz Karolak.

Salonik 

na zdjęciu: aktor Tomasz Karolak. Fot. FOTON/PAP

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości