Dariusz Szpakowski mówił o problemie z alkoholem. Fot. YouTube/Kanał Zero
Dariusz Szpakowski mówił o problemie z alkoholem. Fot. YouTube/Kanał Zero

Szpakowski zdobył się na szczere wyznanie ws. alkoholu. "Złożyłem mamie obietnicę"

Redakcja Redakcja Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 18
Dariusz Szpakowski pojawił się w Kanale Zero. W rozmowie z Przemysławem Rudzkim postanowił opowiedzieć, że miał problem z alkoholem. Dziennikarz dodał, że teraz już w ogóle nie pije wyskokowych trunków, a wszystko przez to, że złożył mamie obietnicę.

Szpakowski o problemie z alkoholem 

Przemysław Rudzki w Kanale Zero postanowił dopytać Dariusza Szpakowskiego, dlaczego odstawił alkohol. Legendarny komentator nie miał problemu z odpowiedzią. Jak zdradził, była to obietnica rzucona mamie. – Mama zawsze mi mówiła: "Synku, wiesz, Grażyna i dziewczyny mówią, że jak wracasz po meczu, to sobie nalejesz...". Wiesz co? To zaczyna być pułapka... Ale nie ma we mnie w tej chwili obawy, że wszedłem w taki alkoholizm, że się boję, że teraz się napije – powiedział.

Dodał również, że "mógłby się napić alkoholu i nie sądzi, by miał później jakieś ciągoty". – Kompletnie mnie nie ciągnie, żeby napić się teraz, co nie znaczy, że na początku nie było tak, że chciało się napić tego "kuśtyczka" – podkreślił. 


Przemysław Rudzki próbował ciągnąć temat dalej i dopytywał, czy się jednak napije, kiedy np. Polska wyjdzie z grupy na Euro. Ciekawość dziennikarza została zrugana przez internautów. 

Internauci są niezadowoleni 

Internauci zwracają również uwagę na to, że mimo Szpakowski sam nie pije alkoholu, to go reklamuje. Ostatnio pojawił się w reklamie jednej z popularnych marek browarów. 

Dariusz Szpakowski po skomentowaniu finału mundialu w Katarze miał zakończyć karierę. Tak się jednak nie stało. TVP Sport ogłosiło, że legendarny komentator pojedzie na Euro 2024 w Niemczech, gdzie skomentuje m.in. mecz Polska - Austria, hitowy pojedynek Hiszpania - Chorwacja oraz sam finał turnieju. 

Szpakowski w Kanale Zero 

Szpakowski oprócz pracy w TVP Sport, pojawi się również w Kanale Zero, gdzie poprowadzi autorski program "Robiłem ten mecz". 

Współpraca Szpakowskiego z kanałem Krzysztofa Stanowskiego została ogłoszona w środę. "BOOM! Dariusz Szpakowski dołącza do Kanału Zero! A wraz z nim nowy program "Robiłem ten mecz" - prawdziwa gratka dla fanatyków piłki. W pierwszym odcinku wracamy do 1982 roku i meczu Polska-Francja. Darku, to dla nas zaszczyt!" – przekazał Kanał Zero.

MP

Dariusz Szpakowski mówił o problemie z alkoholem. Fot. YouTube/Kanał Zero

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura