Włodzimierz Cimoszewicz doprowadził do wypadku. Fot. TVN24
Włodzimierz Cimoszewicz doprowadził do wypadku. Fot. TVN24

Cimoszewicz potrącił rowerzystkę na przejściu dla pieszych. Jest oświadczenie polityka

Redakcja Redakcja Wypadki Obserwuj temat Obserwuj notkę 400

- Wyrażam ubolewanie z powodu tego zdarzenia i szczególne współczucie poszkodowanej - napisał Włodzimierz Cimoszewicz. Kandydat Koalicji Europejskiej w wyborach potrącił 70-letnią kobietę na oznakowanym przejściu dla pieszych.

Do wypadku z udziałem Włodzimierza Cimoszewicza doszło w Hajnówce w sobotę około godziny 9.30. Kierujący Volkswagenem Passatem nie wyhamował na pasach i uderzył rowerzystkę, która wjechała na pasy. Cimoszewicz sam zawiózł kobietę do szpitala. Jak podała białostocka policja, uczestnicy wypadku byli trzeźwi.

- W dniu dzisiejszym 4 maja w godzinach porannych doszło w Hajnówce do przykrego zdarzenia z moim udziałem. Kierując samochodem potrąciłem przejeżdżającą przez przejście dla pieszych rowerzystkę. Na szczęście dzięki mojej niewielkiej prędkości, około 30 km/h, poszkodowana Pani odniosła niegroźne obrażenia. Udzieliłem jej natychmiastowej pomocy i po przekonaniu o konieczności poddania się badaniu lekarskiemu została ona odwieziona do szpitala. W tej chwili znajduje się w domu - napisał Włodzimierz Cimoszewicz w oświadczeniu.

Jak się okazało, były premier zmaga się z chorobą nowotworową. - Wyrażam ubolewanie z powodu tego zdarzenia i szczególne współczucie poszkodowanej. Jest mi bardzo przykro z powodu tego niefortunnego wydarzenia w dnu jej urodzin. Pewnym usprawiedliwieniem był fakt jazdy pod słońce. Nie wykluczam również, ze bolesna dla mnie informacja sprzed dwóch dni o wykryciu u mnie choroby nowotworowej mogła mieć wpływ na moje samopoczucie - poinformował Cimoszewicz.

Policja bada sprawę wypadku. Nie jest pewne, kto zawinił: rowerzystka czy kandydat Koalicji Europejskiej w wyborach do europarlamentu.


GW

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości