Robert.Knapik Robert.Knapik
275
BLOG

Pikolenie

Robert.Knapik Robert.Knapik Technologie Obserwuj notkę 42


@Piko w swojej wczorajszej notce napisał:

Wirusy muszą coś jeść gdy leżakują w buteleczkach


Odpowiedziałem w dwóch komentarzach:

Wirusy są martwe, z całą pewnością nie odżywiają się, tak jak nie odżywia się cegła.


Proszę poprawić te, jak sądzę, niezamierzone omyłki.

oraz:


@piko Ależ wirusy są grupką kilku związków chemicznych, są martwe jak kamień.
Nie jedzą ani "jedzą", same nie rozmnażają się, nie wydalają, nawet nie poruszają. Dla organizmu są jak mina przeciwpiechotna dla żołnierza. Czy mina jest żywa? Przecież działa gdy się na nią nadepnie.


Dziś otrzymałem od @piko odpowiedź:

Ponieważ twój debilizm ignorancja i pewność siebie przekroczyły dopuszczalną normę nie komentujesz u mnie.


Rozumiem zaangażowanie w głoszone tezy jednakże od rozumnego człowieka i blogera którego szanowałem, na grzeczne zwrócenie uwagi na błędny fragment wypowiedzi oczekiwać można chociażby autokorekty. Dlatego dziwi mnie ten wulgarny atak i blokowanie możliwości dalszej dyskusji.

Czy Salon24 jest nadal jeszcze forum wymiany myśli?





 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie