36 obserwujących
38 notek
156k odsłon
  4491   0

Smoleńskie zdjęcia - SWW szukała igły, nie widziała belki

Jest to obiecana notka dotycząca wyznaczenia położenia Pancernej Brzozy, a właściwie wstęp odnoszący się do opinii Służby Wywiadu Wojskowego,tej już wyjaśnionej. Notka w której znajdziemy położenie Pancernej Brzozy będzie następną.


Jak zwykle polecam zapoznanie się z moimi komentarzami pod poprzednią notką, które niejednokrotnie powinny być odrębnymi notkami. Niewątpliwie część tych informacji będzie wykorzystana w następnych notkach.

Muszę jeszcze wyjaśnić dlaczego z takim opóźnieniem publikuję tę notkę którą już w grudniu zapowiadałem. Niestety przegapiłem pewne zdanie z komunikatu z dnia 2014-01-13 NPW, zaznaczone w żółtej ramce.

http://i5.minus.com/iMEf6QkZcxla1.jpg
   
01-Wyjaśnienie SWW

Poza złym napisem na zdjęciu który jako pierwszy na S24.pl zauważył @GEOAL zawiera ona sporą ilość nieścisłości lub wręcz błędów. Tym najpoważniejszym zajmę się w następnej notce pt. Smoleńskie zdjęcia – Czy rektor zwolni prof. Czachora?, a tutaj zajmę się mniejszymi i nie tylko dokonanymi przez SWW.
Zacznę od najdrobniejszego występującego w pierwszym zdaniu, ale też na stronie 6 w Ad.a)
Jest to zapis współrzędnych PB które po skopiowaniu i wklejeniu do okienka Szukaj wyświetla komunikat:

http://i5.minus.com/iY1bz6xrrjWWQ.jpg
        02-Błąd zapisu

Po wprowadzeniu symbolu minuty problemy znikają, program wstawia znacznik i ukazuje się nam miejsce-
Kliknij, aby powiększone otworzyć w nowym oknie

http://i4.minus.com/iSnod16DUE2wc.jpg
     03-Tu brzoza?

Zaraz znajdą się adwokaci i powiedzą:

Źle wstawiłeś symbol minuty (‘)

Zaraz, a ile trzeba było wyjaśnień przesyłać odnośnie złego zdjęcia NPW?
Przecież w tej prokuraturze to muszą mieć zgodność co do przecinka, bo inaczej nic nie pojmują.

Gdy już uporaliśmy się z tym symbolem minuty (‘) przechodzimy do kolejnego humbuga.
Pamiętacie Państwo jak w październiku 2012 roku dokonano pomiaru wysokości PB i skorygowano odcięcie z 7,70m na 666cm. Oczywiście eksperci którzy z taką dokładnością potrafili dokonać pomiaru zasługują co najmniej na nagrodę w wysokości 666 tys. zł. Ciekawe kiedy i którzy dla odmiany eksperci wykonali pomiar 7,70m. Zapewne dziwicie się Państwo co to ma wspólnego z tą opinią. Otóż w opinii w trzecim zdaniu jest napisane:

wyznaczone przez specjalistów i opisane w protokole oględzin miejsca zdarzenia z 7 grudnia 2011 roku

Należy zauważyć szaleńczy wręcz pośpiech przy oględzinach i pomiarach.

Zastanawiam się czy przypadkiem tych oględzin nie dokonywali eksperci którzy zmierzyli wysokość 7,70m.
W tym czasie, jak wynika z opinii eksperci wyznaczyli wspomniane wyżej współrzędne geograficzne, powiedzmy że te z właściwym miejscu symbolem ().
Proponuję Państwu wykonać we własnym zakresie eksperyment, jeżeli uznacie że to co napiszę, nie jest prawdą.
Dodać na mapie satelitarnej z dnia 2010-04-12 cztery znaczniki o takich współrzędnych:
A - 54°49'29.85"N     32° 3'25.55"E
B - 54°49'29.949"N   32° 3'25.55"E
C - 54°49'29.949"N  32° 3'25.649"E
D - 54°49'29.85"N    32° 3'25.649"E
Za pomocą narzędzia ścieżka połączyć odcinkami punkty A,B,C,D aby powstał prostokąt.
Kliknij, aby powiększone otworzyć w nowym oknie


http://i5.minus.com/iq2FleJVa1tvn.jpg
    04-Współrzędne z 2011-12-07

Jeżeli w Pasku stanu macie Państwo współrzędne w innym formacie to można je zmienić.
Jak? – w menu Narzędzia wybieramy Opcje --> Zakładka Widok 3D -->Ramka Współrzędne geograficzne --> zaznaczamy Stopnie,minuty,sekundy --> OK i mamy taki format jak na grafice 04.
Proszę poruszyć kursorem wewnątrz różowego prostokąta i za każdym razem zaokrąglić do jednego miejsca po przecinku.
Ja otrzymuję za każdym razem następujące współrzędne:

                                        54°49'29.9"N  32° 03'25.6"E
Czy wiecie Państwo jakie wymiary ma ten prostokąt?
                       3,0m x 2,0m
Tak proszę Państwa, to Ci sami eksperci którzy zmierzyli wysokość 7,70m.
Jeżeli byli to jeszcze inni, to znaczy, iż jeden umiał czytać a drugi pisać.

Ale też eksperci w SWW są tej samej klasy. Oczywiście nie idzie o to, iż w tym prostokącie nie ma jasnego przekroju PB.
Można powiedzieć: jak by nie zmierzyli to mieli dużą szansę aby brzoza znalazła się w tym prostokącie.
Jednym z zadań zleconych SWW było:

Czy pomiędzy stanem obiektu wyznaczonego wskazanymi współrzędnymi odzwierciedlonym na zobrazowaniu z 5 kwietnia 2010 r. a stanem z 12 kwietnia 2010 r. zaszły zmiany, a jeżeli tak, to na czym polegają te zmiany i czego mogą być skutkiem?

W tym temacie w opinii znajduje się na stronie 5 następująca grafika:
Kliknij, aby powiększone otworzyć w nowym oknie

http://i1.minus.com/ibaSSPpkHw1Og7.jpg
      05-Obiekty na scenach wg. SWW str. 5


Zapewne, aby stwierdzić czy na zdjęciach zaszły zmiany, należy zaznaczyć wszystkie obiekty i wzajemnie je porównać. W niebieskim „okręgu” zaznaczony jest na zdjęciu z dnia 12 kwietnia samochód i do tego osobowy (co za precyzja), oczywiście ani jedna kupka śmieci się nie przemieściła, należy przypuszczać iż skromność dr Bodina nie pozwoliła mu ubiegać się o nagrodę nobla z fizyki za sposób na śmieci, aby 100-u tonowy samolot na pełnym ciągu silników nie przemieścił ani jednego worka.
Ale ja nie o tym miałem napisać. Obok tego samochodu zaznaczone na zielono na obu mapach widzimy dwa baraki, są to zapewne garaże (jeden zapewne dr Bodina). Zaznaczenie na zielono więc żadne zmiany nie zaszły.

Czy aby na pewno?

W swoim bogatym archiwum zdjęć ze Smoleńska znalazłem na początek jedno zdjęcie i kadr z 11 kwietnia 2010 roku. Najpierw zdjęcie:

http://i3.minus.com/i0zin6TM7QnWK.jpg
   
06- Trzy garaże

Czy ja dobrze liczę, są trzy blaszaki. Drzewa liści nie mają, taśmy foliowe są, ktoś robi zdjęcie, na pewno jest z 2010 roku. Na porównaniu SWW w tym miejscu są tylko dwa.

Czyżby między 5 a 11 powstał  środkowy garaż?

Bo przecież nie jest możliwe, aby wybitni eksperci SWW którzy zauważyli błędy innego eksperta poleconego przez NPW firmie SmallGIS, aby wykonał podobną opinię, nie zauważyli tego garażu o wymiarach min 2,5m x 4,0m, gdy tak łatwo poradzili sobie ze znalezieniem pnia PB.
Proszę porównać proporcje 10m2 do 0,23m2 – ponad 40 razy. Nie to nie możliwe. Ale wspomniałem, iż mam kadr i to z polskiej TVP, może jest jakiś fałsz.
Kliknij, aby powiększone otworzyć w nowym oknie
http://i4.minus.com/ibpWgIWbDrPENG.jpg
      07-Trzy garaże w TVP

Nie to już na pewno nie fałsz. Trzeci garaż musiał powstać między 5 kwietnia a 11 i najdalej 12 kwietnia rano z powrotem rozebrany, bo na porównaniu z 12 kwietnia również go nie ma. Przecież gdyby 12 kwietnia był, to wybitni eksperci SWW by go rozpoznali, skoro potrafili wskazać PB z dokładnością 3,0mx2,0m.
Potrafili rozpoznać prawy garaż pomimo leżących na dachu sporej ilości gałęzi.

Pytanie co w tym garażu mogło być?

Ci z Państwa którzy wierzą x-wybuchów w powietrzu oraz naprowadzanie na jar już wiedzą. W nim mieściły się urządzenia do takiego naprowadzania oraz centrala do zdalnego odpalenia x-mikroładunków  bez hukowych.
No dobrze, ale jak już 12 kwietnia rozebrali to zobaczmy czy po 12 z powrotem go tam nie postawili?
Jest exif - 12 kwietnia godz.14:28
Kliknij, aby powiększone i lepszej jakości otworzyć w nowym oknie
http://i1.minus.com/ibcphgGwcwuwGh.jpg
       08- Trzy garaże Amielin

Ale zuchy z tych Rosjan, w parę godzin rozebrali i z powrotem postawili środkowy garaż.
Zaraz, ale skąd śnieg, i nie ma taśm, to może jest z okresu między 5 kwietnia a 10 kwietnia, kiedy to tak szybko topniał śnieg na przyszłym wrakowisku (wcześniejsze odkrycie prof. Cieszewskiego).
Zaraz, i brzoza jest już złamana ….. ale chyba dużo wcześniej i to by się zgadzało z tym co odkrył prof. Cieszewski. Ale chyba nie. Jeszcze raz sprawdzę exif, ale ze mnie gapa nie zauważyć że to 12 kwietnia 2011 roku.


Teraz mam problem czy z Rosjan są tacy zuchy, czy wybitni eksperci SWW wyprodukowali kolejny humbug.


Przecież nie jest możliwe, aby znaleźli igłę a przeoczyli belkę.
Przyjrzyjmy się jeszcze jednemu zdjęciu z garażami
http://i5.minus.com/ifE5EnLmKwHmD.jpg
     09-Odstęp między garażami

Odstęp między tymi garażami jest ca. 1,5m (szerokość lewych drzwi lewego garażu).
Sprawdźmy czy aby na pewno niema środkowego garażu na zdjęciu satelitarnym z 12 kwietnia. A może odstęp był za mały i garaże się zlały.
Kliknij, aby powiększone i lepszej jakości otworzyć w nowym oknie.
http://i1.minus.com/iraPNJ2Wn7OQT.jpg
      10-Mapka z 12IV z wysokości 369m.

N
iestety środkowy garaż jest widoczny, widoczny jest odstęp między nim a lewym garażem.
Zastanawiam się co przeszkodziło wybitnym ekspertom z SWW w niezauważeniu tego garażu?
Garaże się nie zlały, odstęp tej samej szerokości co średnica przekroju odcięcia lub złamania PB widoczna w małym okręgu.

Brzozę znaleźli a odstępu nie (ma ca. 1,5m szerokości).

Już wiem, to te przekształcenia za pomocą wyrafinowanych narzędzi nie pozwoliły na zauważenie odstępu i garażu, ale dzięki nim możliwe było stwierdzenie, iż prof. Cieszewski się „omylił”.

W tej notce zakończę dalsze poszukiwania między innymi pnia PB, a to z uwagi, iż materiały z tym związane będą integralną częścią wskazania gdzie rośnie PB w następnej notce.
Na tym etapie można ocenić opinie SWW:

Jest tyle warta ile wynosi zakup papieru do jej napisania, oraz tyle samo co raporty MAK i Millera.

Ale mam do Państwa dwa pytania?
Najlepiej i najpełniej widoczne są trzy garaże na zdjęciu Pana docenta Amielina, ale inne również mogą być pomocne.
Proszę podać który z garaży jest (był) dr. Bodina?
Należy oczywiście uzasadnić znanymi faktami np. że jak przelatywał tupolew to podmuch go powalił na ziemię i musiał się złapać kola, aby zaobserwować czy skrzydło się już urwało, czy jeszcze nie. Wielką skromnością i wielkim zmysłem wynalazczości, o którym wcześniej wspomniałem i innymi równie dobrze znanymi z filmów Pani Gargas.

Drugie pytanie też graficzne i chyba zdecydowanie łatwiejsze coś w rodzaju ankiet na wpolityce.pl ale również na SG S24.

http://i2.minus.com/ixWiXbHkihsve.jpg             11-Czy to te same objekty

Czy obiekty nr. 1 i nr. 2 na tych zestawieniach to te same obiekty?
Proszę się zastanowić i nie mam na myśli jakiś metafizycznych właściwości.

 

OŚWIADCZAM

Jestem zdrowy, nic mi nie dolega, nie mam skłonności samobójczych, nie przekraczam przepisów ruchu drogowego, nie chodzę po górach, budowy zakończyłem 30 lat temu, prowizorek elektrycznych nie mam, schody są krótkie, poręcze mocne.

Nim zechcą Szanowni Goście podzielić się swoim zdaniem upraszam o zapoznanie się z krótką notką pt.
3zet.salon24.pl/449857,zwiniete-komentarze

Lubię to! Skomentuj15 Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka