po prostu ja po prostu ja
24
BLOG

Czas próby

po prostu ja po prostu ja Polityka Obserwuj notkę 0

Nie, nie chodzi o 21.X. Chodzi o dzień dzisiejszy.

     Tak się złożyło, że dziś po raz pierwszy od dwóch tygodni, mam trochę więcej wolnego czasu. Od rana czytam, słucham, nadrabiam informacyjne zaległości.... W większości poprzez salon24.

    I dochodzę do wniosku, że dzień próby jest dzisiaj - nie w niedzielę. Dzień próby dla nas - nie dla polityków. Dla nas - zwolenników partii, dla nas - głosicieli poglądów, dla nas - publicystów i dla nas - dziennikarzy. To dzisiaj pisząc nerwowe komentarze jesteśmy bliżsi niż zwykle przekroczenia granic między krytyką a chamstwem. To dziś dziennikarze, redaktorzy, prowadzący, wydawcy przechodzą próbę swojej niezależności - czy tę czy inną informację przemilczeć, wyeksponować, skomentować... Dziś premier rozstrzygnie czy orędzie do narodu, to kanał komunikacji ze społeczeństwem, czy też kolejne potencjalne narzędzie agitacji. Dziś...

    Oczywiście nieco hiperbolizuję - wszystko to się dzieje już od kilku dni. Lecz dziś jest punkt kulminacyjny. Myślę, że warto w tym momencie przyjrzeć się sobie - pomiędzy pisaniem jednego a drugiego komentarza, zastanowić się jak wyglądamy z dalszej perspektywy. Czy nie za nadto angażujemy się w reżyserowane przez polityków spory.... i czy następnego dnia, od napisanych kłamstw, nie będzie nas bolał kręgosłup.

BLOG NIEAKTYWNY, komentować też raczej nie będę Do administracji: nie kasujcie bloga, bo ja tu kiedyś wrócę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka