AE911truth.org AE911truth.org
265
BLOG

Katastrofa smoleńska - jaka nawigacja była używana na Siewiernym.

AE911truth.org AE911truth.org Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Mówiąc szczerze jestem trochę zawiedziony, że nikt nie podał jakiegokolwiek wyjaśnienia - jak nakreśliłem "mały krąg" z tej notki:

Katastrofa smoleńska - RSBN i mały krąg.


Jednakże widzę, że Manek zaczyna już coś kumać, więc wyjaśniam, ale zostawiam jeszcze szansę na sprawdzenie samemu. Nie lubię podawać łopatologicznych wyjaśnień.

Kenam

Co do "PRAWDY" w wartosciach Cross Track Distance , to jest to dowod na to, ze I Pilot jeszcze przed 4-tym zakretem i az do samego konca lecial recznie na podstawie wskazan z 2 radiolatarni.


Tak 2 radiolatarnie, z których jedna działała podobnie do VOR i wchodzi w skład systemu RSBN, z którym mogła współpracować 101 i który działał 10-04-2010.
Współrzędne zakrętów 3 i 4, które użyłem do wykreślenia "małego kręgu" są na każdej znanej wersji kart podejścia dla Siewiernego.

Na karcie z 2008 roku są w ramce, prawie na środku karty. Wystarczy otworzyć oczy.

Jak ktoś mimo to nie umie znaleźć i nadal nie rozumie, to niech poprosi ładnie pod notką.




Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka