
Legenda
- opis "plus", "minus" oznacza kąt zniżania większy(plus), lub mniejszy niż 2°40'
- strefa oznaczona na zielono, to chwilowy kąt zniżania większy niż 2°40'
- strefa oznaczona na czerwono oznacza kąt zniżania mniejszy niż 2°40'
- α to kąt nachylenia chwilowej ścieżki zniżania
- strefa niebieska, to jedyny odcinek zgodności linii profilu i wykresu zmian kąta α
Na powyższym rysunku z raportu MAK - wersja angielska, zamieszczono profil zniżania z oblotu kontrolnego mającego na celu sprawdzenie prawidłowości działania urządzeń lotniskowych - konkretnie radaru PAR.
Jak warto przypomnieć - polska strona nie została dopuszczona w czasie wykonywania oblotu, nawet do obserwacji wskazań przyrządów używanych na ziemi .
Po co te ruskie zakute łby sprawdzały radar ?
Przecież jak napisali, polski samolot realizował podejście na 2xNDB. ;))))))))))))
Żartuję, tylko ruskie trolle tak to opisują, bo w raporcie MAK jest podejście......"nieznane".
As the information on the landing system was not discussed between the crew and the
controller, the landing radar was not requested by the crew, the crew did not read back in most
cases the controller’s information and the altitude information was not reported to the controller
during the descent on final, the investigation team assumes that actually the crew did not conduct
the landing radar+2NDB approach.
No i wymyśliły, końskie łby. Załoga nie korzystała z radaru.(sic!)
Nawet to nie jest prawdą, bo mjr Protasiuk DWUKROTNIE "kwitował" wysokość:
6:39:57.0 - 400 m
6:40:32.5 - 200 m
Na co "pierwszy kontroler lotów kontroli „Korsaż” odpowiedział:
6:40:34.0 - Reflektory włączcie.
Mam nadzieję, że ktoś mi wskaże, że nie mam racji.
Inne tematy w dziale Polityka