AE911truth.org AE911truth.org
563
BLOG

Katastrofa smoleńska - Gwant złodziej mojej własności intelektualnej.

AE911truth.org AE911truth.org Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 26

Bloger Gwant popełnił notkę, w której rżnie na żywca moje i tylko moje ustalenia. Jako JEDYNY NA ŚWIECIE wskazałem na błąd zapisu kursu magnetycznego, objawiający się zapisem kursu 70° kiedy samolot leciał z kursem magnetycznym 79°.

Oczywiście można dyskutować, czy jednak nie leciał z kursem 70° tak jak się zapisało i nie reagował na wpisanie przez Załogę kursu 79°. Jednak to jest zupełnie co innego. Do tego ten intelektualny pokurcz i złodziej, blokuje mnie na swoim blogu, a więc nie mogę nawet przedstawić tam swojego stanowiska, czy podjąć polemiki.

Jeżeli ktoś zna nazwisko tego złodzieja, to proszę o podanie je publicznie lub przez pocztę.

Jak nisko trzeba upaść, żeby nawet jednym słowem nie powołać się na czyjąś własność intelektualną.

Rzygać się chce.


DO ADMINÓW

Nie składałem oficjalnie protestu, mam jednak nadzieję, że notka zostanie otagowana "Katastrofa Smoleńska".

Nad podjęciem kroków sądowych jeszcze się zastanawiam.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka