AE911truth.org AE911truth.org
553
BLOG

Katastrofa smoleńska - Ruskie generowali zmienną wartość wariacji magnetycznej.

AE911truth.org AE911truth.org Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 22

Nie mogę patrzeć jak głupol Gwant i jego akolici męczą się w czasie "burzenia mózgów". ;))

Chłopcy, wariacja magnetyczna była zmienna w czasie podejścia do Siewiernego.

Tylko tyle, bo jak napiszę więcej, to Gwant znowu ukradnie i powie, że sam na to wpadł, nie ma to żadnego związku z moją notką,  A NAWET JEJ ZAPRZECZA. ;))))))))))))) 

Moje koty rozumują na wyższym poziomie logiki, niż ta konstatacja kancika.

A jakie warunki muszą być spełnione dla potwierdzenia mojej tezy, to każdy inteligentny i wykształcony, a do tego kulturalny członek "ekipy Gwanta" z pewnością wie.

Zastanawiam się tylko czy nie zablokować Gwanta, żeby tu znowu nie przyszedł skamleć - "Powiedz gdzie jest w raporcie napisane o RSBN, powiedz..."

Poznał się na mnie już dawno jak z dumą ogłosił - zablokował chama i głupka (czyli mnie) już dawno temu - "nie dało się inaczej". ;))) Bidulek, ale skamleć o pomoc przyszedł.


Czołem chłopaki, owocnego "burzenia". To mówiłem ja - Wesoły Romek, mam na przedmieściu domek.

Szczególne pozdrowienia dla Tigra i Michasia. ;)

Aaa...wszelkie oskarżenia, że Tiger to Manek są nieprawdziwe. Wiem to od samego Tigra.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka