Jak widać na cypelku ilośc pomp zaczyna zmierzać do nieskończoności. ;)
Jak widać na cypelku ilośc pomp zaczyna zmierzać do nieskończoności. ;)
AE911truth.org AE911truth.org
1297
BLOG

Czajka awaria syfonu - raport z 15 września i podejrzane ruchy Trzaskowskiego

AE911truth.org AE911truth.org Samorząd Obserwuj temat Obserwuj notkę 47

Oprócz zabawnych zdjęć z metra(w innej notce), postanowiłem wiernym Czytelnikom przekazać co się dzieje na rurze PiS.

  • nie wykonano odpowietrzenia (jak podejrzewałem)
  • ponoć w godzinach rannych doszło do przelewania się ścieków do Wisły(pewnie słoiki pokroju Jakiego myją się w niedzielę)
  • i najciekawsze - zainstalowano 3 nowe/stare pompy( z pierwotnego układu pompowego)
  • moim zdaniem tylko w jednej rurze zachodzi ruch ustabilizowany

Mój komentarz jest następujący:

  • ruch ustabilizowany osiągnięto w rurze z pompy zatapialnej
  • nadal nie jest uzyskiwany spodziewany wydatek pomp

W krótkim czasie zaobserwowałem zmiany poziomu ścieków w czerpni, obsługa cały czas deliberowała nad tym co się dzieje. Być może były to tylko zmiany wielkości zrzucanych ścieków i załączanie kolejnych pomp.

Ponieważ ktoś zarzucił mi, że nie udowodniłem skomplikowanego przebiegu rurociągu - niepotrzebnych i nieuniknionych zmian spadku, to wykonałem zdjęcia, na których łatwo zaobserwować, że miałem rację.

image

image

image

image

image

image

Jak widać geodeta nie był obecny przy układaniu rurociągu. Podpory są, leżą na kupce, ale kto by tam nadawał właściwe spadki, przecież jeszcze z 5 pomp zmieści się na cypelku i będą pchać i pchać...taki to ciężar. ;)


I teraz inna ciekawostka. W/g uzyskanych info oprócz Inżynierii Rzeszów naprawę syfonu ma prowadzić firma Blejkan. I to jest dobra wiadomość. Podejrzane jest, że z rodzaju zgromadzonych kształtek ( złożonych w oddaleniu od miejsca uszkodzenia, na pasie zieleni wylotówki na Gdańsk) jest to naprawa złączy. Jedyne wyjaśnienie jakie mi przychodzi do głowy, to polityczna manipulacja Trzaskowskiego w sprawie naprawy syfonu. Dobra wiadomość jest taka, że  być może naprawa okazała się łatwa i możliwa do przeprowadzenia szybko. Tylko na znanym ze zdjęć odkrytym kawałku rurociągu. To by miało sens, gdyby tuż przed wyborami Trzaskowski wjechał na białym koniu i powiedział - "Naprawiłem, paczcie jaki jestem kozak, prawie jak cham Jaki".

No, ale to tylko dywagacje. Poniżej zestaw zdjęć pokazujący także z bliska jak wyglądają rury Hobas użyte przy budowie syfonu.

image

image

image

image

image

image

image

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka