Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka
90
BLOG

Gdańsk 10 maja 2020 - Kocham Polskę ! Szczególnie wiosną

Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Gmina Słomniki. Tak wygląda ogromne pole rzepaku [ZDJĘCIA Z LOTU PTAKA]

Dedykowane Wnukom !

Szczęśliwej Drogi w czasach światowej ZARAZY.


https://dziennikpolski24.pl/gmina-slomniki-tak-wyglada-ogromne-pole-rzepaku-zdjecia-z-lotu-ptaka/ar/c1-14138663

image

Koncert w stoczni Gdańskiej

na pohybel COVID-19_SARS2 z Wuhan

Koncert "Polskę Kocham" - Sztywny Pal Azji - Wieża radości wieża samotności


Wieża radości, wieża samotności

Sztywny Pal Azji

Mieszkam w wysokiej wieży otoczonej fosą

Mam parasol, który chroni mnie przed nocą

Oddycham głęboko, stawiam piedestały

Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały

Stawiam świat na głowie do góry nogami

Na odwrót i wspak bawię się słowami

Na białym czarnym kreślę jakieś plamy

Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały

Mieszkam w wysokiej wieży, ona mnie obroni

Nie walczę już z nikim, nie walczę już o nic

Palą się na stosie moje ideały…


Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo