Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka
90
BLOG

Na 87 Imieniny Marylki A. * 2 luty AD.2021

Albatros ... z lotu ptaka Albatros ... z lotu ptaka Rozmaitości Obserwuj notkę 4


Witaj Warmio, witaj Mario Z oczami pełnymi melancholii

Witaj Boże… wiesz, że jestem tu także ja


image


image


image


Z życzeniami dla Marylki- Doris Dey

When I was just a little girl

I asked my mother, what will I be

Will I be pretty

Will I be rich

Here's what she said to me

Que sera, sera

Whatever will be, will be

The future's not ours to see

Que sera, sera

What will be, will be

When I grew up and fell in love

I asked my sweetheart, what lies ahead

Will we have rainbows

Day after day

Here's what my sweetheart said

Que sera, sera

Whatever will be, will be

The future's not ours to see

Que sera, sera

What will be, will be

Now I have children of my…


image

Oimageowoce Marylki i Ryszarda


image

image

https://youtu.be/Jy4r_peOetw


https://youtu.be/1BfEUevxKig

Pozwólcie mi zaśpiewać Z gitarą w dłoni Pozwólcie mi zaśpiewać Jestem Włochem! Witaj Italio ze spaghetti al dente Z partyzantem jako prezydentem Z radiem samochodowym zawsze w prawej ręce Z kanarkiem w oknie Witaj Italio z twoimi artystami Z nadmiarem Ameryki na afiszach Z piosenkami tworzonymi z miłością i sercem Z kobietami, które są coraz mniej święte Witaj Italio, witaj Mario Z oczami pełnymi melancholii Witaj Boże… wiesz, że jestem tu także ja Pozwólcie mi zaśpiewać Z gitarą w dłoni Pozwólcie mi zaśpiewać Piosenkę powolutku Pozwólcie mi zaśpiewać Bo jestem z tego dumny Jestem Włochem Prawdziwym Włochem Witaj Italio, która się nie przeraża Z miętowym kremem do golenia Z granatowym garniturem w paski I z analizami piłkarskimi co niedzielę w telewizji Witaj Italio z kawą ristretto Z nowymi skarpetami w pierwszej szufladzie Z flagą w farbiarni I z Seicento na karoserii Witaj Italio, witaj Mario Z oczami słodkimi od melancholii Witaj Boże… wiesz, że jestem tu także ja Pozwólcie mi zaśpiewać Z gitarą w dłoni Pozwólcie mi zaśpiewać Piosenkę powolutku Pozwólcie mi zaśpiewać Bo jestem z tego dumny: Jestem Włochem, Prawdziwym Włochem


Tekst pochodzi z https://www.tekstowo.pl/piosenka,toto_cutugno,l_italiano.html Lasciatemi cantare con la chitarra in mano lasciatemi cantare ... sono un Italiano! Buongiorno Italia gli spaghetti al dente e un partigiano come presidente, con l'autoradio sempre nella mano destra e un canarino sopra la finestra. Buongiorno Italia con i tuoi artisti, con troppa America sui manifesti, con le canzoni con amore con il cuore, con piu' donne sempre meno suore. Buongiorno Italia, buongiorno Maria, con gli occhi pieni di malinconia, buongiorno Dio ...lo sai che ci sono anch'io. Lasciatemi cantare con la chitarra in mano, lasciatemi cantare una canzone piano piano. Lasciatemi cantare, perche' ne sono fiero: sono un Italiano, Un Italiano vero. Buongiorno Italia che non si spaventa e con la crema da barba alla menta, con un vestito gessato sul blu e la moviola la domenica in TV. Buongiorno Italia col caffe' ristretto, le calze nuove nel primo cassetto; con la bandiera in tintoria e una Seicento giu' di carrozzeria. Buongiorno Italia, buongiorno Maria, con gli occhi dolci di malinconia, buongiorno Dio ... lo sai che ci sono anch'io. Lasciatemi cantare con la chitarra in mano, lasciatemi cantare una canzone piano piano. Lasciatemi cantare, perche' ne sono fiero: sono un Italiano, Un Italiano vero.

Tekst pochodzi z https://www.tekstowo.pl/piosenka,toto_cutugno,l_italiano.html

Marylka jak Doris Dey

image



https://oldcamera.pl/doris-day-swingujaca-dziewczyna-z-sasiedztwa/

Doris zaśpiewała piosenkę Howarda Dietza i Arthura Schwartza Day after day, z 1932. Wówczas przedstawiała się jako Doris Kappelhoff, ale po udanym debiucie w radio postanowiła zmienić nazwisko. Narodziła się jako Doris Day.

https://www.youtube.com/watch?v=oYpUTxzk-CI

James Stewart - Day After Day

https://www.polskieradio.pl/7/15/Artykul/2521204,Opowiesc-o-Doris-Day-i-Deanie-Martinie

https://youtu.be/xZbKHDPPrrc



Zakorzeniony w historii Polski i Kresów Wschodnich. Przyjaciel ludzi, zwierząt i przyrody. Wiara i miłość do Boga i Człowieka. Autorytet Jan Paweł II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości