allocator allocator
183
BLOG

Na Jamajce pisze się...

allocator allocator Polityka Obserwuj notkę 7

"Po raz pierwszy o Polsce pisze się praktycznie wszędzie. Już nie tylko w głównych tygodnikach czy dziennikach europejskich czy amerykańskich, ale pisze się nawet w najbardziej egzotycznych krajach trzeciego świata. Niestety pisze się wszędzie bardzo, bardzo źle, w sposób dramatycznie smutny dla naszego kraju. Chciałem państwa zachęcić do zapoznania się, choćby za pośrednictwem internetu, co media światowe w tej chwili piszą o Polsce (...) Jak już powiedziałem państwu, pisze się na całym świecie. Niech sygnałem będą na przykład te dwa tytuły: jeden z Malezji, a drugi proszę państwa z Jamajki."1.

Pisze się, że premier Rzeczypospolitej Polskiej Donald Tusk - w ramach obiecanego przed wyborami "przywracania Polsce należnego miejsca i rangi na arenie międzynarodowej" wygłosił nieformalne oświadczenie w którym ustosunkował się do kontrowersyjnej decyzji sami wiecie kogo.

 

"Chciałem zabić - dobrze wiecie kogo,

jak każdy polski kibic".

 

Już dziś dziękujmy nosicielowi wirusa miłości za gwałtowną zmianę poziomu bezpieczeństwa i agresji na polskich stadionach oraz skokowy wzrost liczby życzliwych polskich emigrantów w hrabstwie South Yorkshire.


W przyszłym tygodniu szczyt UE. Mam nadzieję że delegacje brytyjska i austriacka przybędą z wystarczającą ochroną.


1. Bronisław Komorowski, komentarz do ujawnienia seksafery w Samoobronie. Piękny szablon.

 

allocator
O mnie allocator

Łodzianin od urodzenia.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka