Alpejski Alpejski
844
BLOG

Silna wola?

Alpejski Alpejski Obyczaje Obserwuj temat Obserwuj notkę 10


Kiedy dostałem to nagranie na komórkę, pomyślałem sobie, że to fake-produkcja jakiegoś youtubera. Ale sami oceńcie, czy jest prawdziwy, czy nie.

Bohaterem tego filmu jest nieznany dziadek, którego nazwiemy aktorem drugiego planu. Ale w tej sekwencji drugoplanowy aktor kradnie cały show telewizyjnemu redaktorowi. Widać jak wstrząsają nim emocje na widok płynu do dezynfekcji rąk, jak narastające pragnienie przeważa i zmusza do tego, aby je ugasić. Wbrew kamerom, wbrew oporowi żony (?), która okłada go po plecach próbując odwieść od zamiaru zaspokojenia rozbudzonej chęci…


Przypomniała mi się inna produkcja wstawiona na Youtube. To film „Silna wola”, pokazujący hart ducha i walkę z pokusą.

Swoją drogą, jeśli to prawdziwy fragment telewizyjnych wiadomości, to gratuluję TVP "kompetentnych" techników i reżyserów obrazu. Transmisja na całą Polskę takiego drugoplanowego zdarzenia to prawdziwy majstersztyk niekompetencji…

A tu filmik "Silna wola":


I moja silna wola każe mi wierzyć, że pierwszy ze wstawionych tu filmów, to jest tylko kolejna produkcja kabaretowa. No chyba, że to tylko Polska właśnie?

Nie nie! To nie może być Polska, to napewno jest kabaret...

Napewno?


Alpejski
O mnie Alpejski

Nie czyńcie Prawdy groźną i złowrogą, Ani jej strójcie w hełmy i pancerze, Niech nie przeraża jej postać nikogo...                                                                     Spis treści bloga: https://www.salon24.pl/u/alpejski/1029935,1-000-000

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości