Amstern Amstern
329
BLOG

W bastionie Mniejszości Niemieckiej wygrywa Andrzej Duda

Amstern Amstern Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 47

Taki tytul widze w GW.
Patrze, gdzie ten bastion: Gogolin, Cisek, Walce, Raclawiczki, etc.? GW jest zdania, ze to gmina Walce.
I faktycznie jest niespodzianka. Frekwencja jak na wybory POLSKIEGO prezydenta niezwykle wysoka - 45,9%.
Wygrywa Duda 38,24% przed - a jakze - Holownia 26,80%. Trzasowski az 23,02%, zadziwiaja 6,97% Bosaka.

Najwyrazniej Mniejszosc Niemiecka na Slasku Opolskim biologicznie jest u konca. Starzy umieraja, mlodzi juz w Niemczech.
Holownia nie dal rady. Szkoda.

Nasz Salon24 na Alexie jest dzisiaj na 2016. miejscu wsród polskich portali. Oby winna byla tylko cisza wyborcza.


(2016)  1681861


Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka