Amstern Amstern
1447
BLOG

Hotel "Salon24 / Maia14" zamyka podwoje - full house

Amstern Amstern Zwierzęta Obserwuj temat Obserwuj notkę 18

Siedze w zygródce na laweczce, czytam ksiazke, w szklanicy prymitywne wloskie wino.
Nagle jakis dzwiek.

- Tyyyy....
- Kto mówi?
- JA!
- Kto "ja"?
- Ja, Maia23.
- Pszczola?
- Pszczola. Dzika.
- A czego to?
- Tyyy... ten twój hotel... wszystkie miejsca zajete. Zrób cos, tyyyy... Idz do wsi, kup jeszcze jeden, albo od razu dwa, tyyyy...
- Te, pszczola, a co ja bede z tego mial? Moze troche miodu?
- Miód to nie my, bo my jestesmy dzikie pszczoly, ale moze jakis bimberek, tyyyy....?
- A skad wezmiecie?
- Ano latamy troche tu i tam, bo my dzikie, bez ula, to sie troche niucha po okolicy, tyyyy... powiemy ci gdzie, tyyy...
Etc. etc.


(My:  235 883   Oni:  302 521)   1 792 971

Zobacz galerię zdjęć:

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości