Amstern Amstern
834
BLOG

68. urodziny czyli wesołe jest życie staruszka!

Amstern Amstern Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 36

Prezes Jaroslaw Kaczynski obchodzi dzisiaj swoje 68. urodziny.
Od trzech lat jest na emeryturze i ma spokój z polityka.

Czasem aż oczy bolą patrzeć, jak się przemęcza dla naszego klubu, prezes Kaczynski Jaroslaw, naszego klubu PiS. Ciągle pracuje! Wszystkiego przypilnuje i jeszcze inni, niektórzy, wtykają mu szpilki. To nie ludzie – to wilki! To mówiłem ja – Amstern, bloger drugiej klasy. Niech żyje nam prezes sto lat!

Mam prezent dla pana Prezesa, prezent absolutnie oryginalny.
Pan Prezes jeszcze jako uczen rozegral partie szachowa. Zdjecie znajduje sie w albumie "O dwóch takich..." z roku 2006. Postanowilem zrekonstruowac i dograc te partie z fachowcami z Germanii Lich-Steinstraß. Fachowcy byli potrzebni, zeby odtworzyc oryginalny styl obu graczy.

image

Oto jedyna znana partia szachowa Jaroslawa Kaczynskiego - obrona holenderska:

1. d4 f5
2. g3 Sf6
3. Lg2 e6
4. e3 g5
5. c3 Ld6
6. Sh3 Se4
7. Sd2 Sxd2
8. Dxd2 ..

image

Pozycja ze zdjecia - prezes za mlodu oczywista rozwija tylko lewe skrzydlo, prawica go nie interesuje, no i poluje na konie:

 8 .. g4

 9. Sf4 Sc6
10. h3 gxh3
11. Txh3 b6
12. De2 Lb7
13. Dh5+ Ke7
14. e4 fxe4
15. Sd5+ Kf8 (jezeli exd5, to Lg5+ i ginie Hetman)
16. Lh6+ Kg8
17. Dg4+ Kf7
18. Dg7+ Ke8
19. Dxh8+ Kf7
20. Dg7 Ke8
21. Dg8+ Lf8
22. Dxf8#

Niestety. Szkoda, ze prezes nie zostal zawodowym szachista.



No i jak zwykle na koniec - nie ma dnia bez Stanislawa Piotrowicza:

image

(845)  755 888

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości