Amstern Amstern
289
BLOG

92. miesiecznica, wszedzie smutek

Amstern Amstern Piłka nożna Obserwuj temat Obserwuj notkę 18

Do poludnia padal snieg. W sumie jakies 10 centymetrow. Wieczorem cieplej, ze sniegu nie zostalo nic.
W regionie odwolano wszystkie mecze pilkarskie.

Ja siedze, podladowany aparat fotograficzny w pogotowiu, prezenty swiateczne, paka zdjec dla klubu, ostatni mecz, cudna atmosfera. A tu klopps. S-m-u-t-e-k !
Zdjecie z lepszych dni:

image

Jedynymi, ktorzy sie dali wpuscic w mecz, to liga zachodnionadrenska. Stolberg w gorze tabeli przy centymetrze sniegu przegral u siebie z Bergisch Gladbach z dolu tabeli. I po co im to bylo...

1. FC Köln gra u siebie 15. mecz kolejki. Czerwona latarnia gosci niewiele lepszego sasiada w tabeli. Po 3:0 ze zdumieniem ogladam wynik koncowy 3:4. 15 spotkan 1. FC Köln i wszystkiego 3 punkty, trzy remisy.
Swiezo zdymisjonowany trener Peter Stoeger dostal swiezo robote w Borussii Dortmund. Byc moze tez chca odtad przegrac wszystkie mecze.


(888)  822 822

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport