Amstern Amstern
420
BLOG

Zdegradować szeregowca Jaruzelskiego na cywila Jaruzelskiego

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 55

General Jaruzelski po zdegradowaniu do szeregowca nie powinien dawac Prawdziwym Polskim Patriotom zadowolenia. Ekshumowac i zerwac pagony i odznaczenia sie nie da, bo general Jaruzelski zostal skremowany. Skuc tytulow z nagrobka sie nie da, bo general zapobiegl - jest tylko jeden tytul "Zolnierz". Wiec trzeba zdegradowac generala Jaruzelskiego z zolnierza na cywila i skuc to slowo "Zolnierz", aby zemsta postkomuchow na generale byla pelna.

Za to z pomnika sp. Lecha Kaczynskiego bedzie co skuwac. Ntp. zdanie, ze w latach .. byl wiceprzewodniczacym Solidarnosci.

CIekawy przyklad przytacza Janusz Palikot. W Bilgoraju dzialal przez dekady komunista jeszcze z tych przedwojennych - Józef Dechnik. Tak zasluzony dla rozwoju miasta, ze wladze miejskie chronia pomnik pana Dechnika i na zadania IPNu przeniesienia pomnika do lamusa mowia "mozecie sie zblizyc do tego pomnika, ale tylko zeby zlozyc kwiaty".
Komunista od roku 1931 Dechnik mial z czasem problem z PZPRem. Palikot pisze, ze w stanie wojennym próbowal popelnic samobojstwo, Wikipedia poprawia, ze bylo to po wydarzeniach w Radomiu 1976. RWE meldowala samobojstwo, PRL zas wypadek przy czyszczeniu broni.

Sp. Dechnik ma na plycie nagrobkowej napis "Przepraszam, że nie wstaję”. Ktos z takim poczuciem humoru nie mogl byc zlym czlowiekiem.

Mój kumpel z partyzantki - dusza-czlowiek - ma na nagrobku cytat z klasyka:


image


Czas zdegradowac czterech pancernych i psa - sowieckich pacholków:



(700)  888 000

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości