Amstern Amstern
411
BLOG

Kto zaprasza na wywiad minister Beate Kempe, ten jest sam sobie winien

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 23

Redaktor Piasecki sciagniety na dno i pokonany doswiadczeniem w walkach w partyjnym kisielu:

Po stu dniach powie pani, że zmiana premiera była korzystna i opłacalna?

Nie można mówić w kategoriach "korzystnych", "opłacalnych".

Ale ja panią pytam o takie kategorie akurat.

Taka była linia kierownictwa, takie były decyzje.

I to była dobra linia czy niedobra?

Ja pracowałam w rządzie pani premier Beaty Szydło, i był to dla mnie absolutnie wielki zaszczyt, pracuję teraz w rządzie pana premiera Mateusza Morawieckiego, jest to dla mnie również absolutnie wielki zaszczyt...

Ale pytam panią, czy to dobra zmiana była.

...pracowałam w rządzie pana prezesa Jarosława Kaczyńskiego, był to dla mnie powód do najwyższego zaszczytu. Jest to rząd kontynuacji.

Ale pani nie odpowiada na moje pytanie.

I ja również uczestniczę w tych pracach.

Ja panią pytam, czy to była korzystna i opłacalna zmiana, a pani mi o zaszczytach.

Polecam calosc rozmowy, a szcczegolnie druga czesc z pytaniami sluchaczy. W ostatnich pieciu minutach redaktor Piasecki dowiedzial sie, ze jego pytania sa INFANTYLNE. Piasecki uslyszal cos takiego najwidoczniej pierwszy raz w zyciu, bo wrazenie bylo piorunujace.

http://www.radiozet.pl/Radio/Programy/Gosc-Radia-ZET/Beata-Kempa-o-premiach-Ciezko-pracowalismy-te-prace-warto-bylo-nagrodzic.-Koniec-kropka

Zastanawiam sie, ile wplat na koncie maja biezaco ministrowie, ze minister Kempa nie moze sobie przypomniec ani ile dostala nagrody, ani kiedy, ani kiedy zwrócila nagrode. Ale wie, ze natychmiast zwrócila.


(700)  866 333

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości