Amstern Amstern
1082
BLOG

Byzuch 2018/2

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 24

Bylem tydzien w hajmacie.

image

W hajmacie jest zawsze pieknie. Szczegolnie kiedy jest dobra pogoda.

image

Tydzien bez Salonu24 zrobil mi dobrze.
Znaczy, raz tylko mialem kontakt z Salonem24 jakby.

W poniedzialek okolo 20:10 wlaczylem telewizjer, zeby sie dowiedziec, jaka bedzie pogoda na nastepny dzien. Wlaczam lokalny TVP3 Opole i coz widze: jakas pani gada z jakims panem o polityce, a na scianie za nimi ekran z gosciem zalaczonym spoza studia. Patrze na ten ekran i co widze: jakis dziadek, najwyrazniej ulomny umyslowo smutas, gada, ze Polacy nie beda szczesliwi, dopóki sie nie zburzy Palacu Kultury i Nauki (imienia Józefa Stalina). Wiecej, dziadek mowi, ze trzeba nie tylko zburzyc ten palac i kamienie (polskie) zawiezc na miejsce, skad je wzieto; ze trzeba jeszcze znalec tych pare tysiecy polskich budowlancow, ktorzy budowali ten palac - jezeli zyja, to trzeba im skrócic emerytury o polowe, no i trzeba im odebrac wszelkie tytuly i odznaczenia otrzymane za budowe palacu, a jezeli ktorys z nich lezy na Powazkach, to trzeba ekshumowac i wywiezc nad wschodnia granice.

Dziwne. Mamy rok 2018, XXI wiek, i najwazniejszym dla Polakow ma byc PKiN i cmentarze. Szukaj i Burz. SB bez drugiego B.
Bylem w tym palacu dwa razy w zyciu. Pamietam piekny widok z tarasu widokowego (palac wtedy byl jeszcze najwyzszym budynkiem w Warszawie), Muzeum Techniki i swietne zaopatrzona ksiegarnie. Komu to przeszkadzalo...


Król Zygmunt przybral koszulke z napisem "KonsTYtucJA". ZOMO z dzwigami koszulke zdjelo. "Konstytucja" jest pierwszym slowem na indeksie slów zakazanych.

Przez tydzien czytalem "Nowa Trybune Opolska" - interesowalo mnie, co tam u zródla pisza o kandydacie Jakim. Nazwisko to nie pojawilo sie w gazecie ani razu. Poza gazeta tez nie.

Jest dobrze. I bedzie jeszcze lepiej!

Slaskie disco-polo naszych dni - Franek "Ferrari" Mross z Biedrzychowic:


(555)  934 934

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości