Amstern Amstern
1180
BLOG

Polskie dni wolności - 18. września Doo Dah Day

Amstern Amstern Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 14

Dlaczego Cwana Gapa wybrala 18. wrzesnia na wizyte u Donalda Trumpa?

image

17. wrzesnia, wzruszajaca data.
1924, 1939, 1978, 1980, 2007 - prawie zawsze cos z Rosjanami, i zawsze zdarzenia nie calkiem przyjemne. 

Ale sa i pozytywy.
W piatek 17. wrzesnia 1993 roku ostatni żołnierze polnocnej grupy wojsk armii rosyjskiej opuścili terytorium Polski. Osobiscie zegnani kwiatami, wodeczka i takze kopniakiem przez pana prezydenta RP. 

O tak: 

image

Rysunek autorstwa Stanislawa Tyma, z ksiazki "Mamuta tu mam", Inst. Wyd. Latarnik, Michalow-Grabina, 2005, strona 38.

W niedziele 19. wrzesnia 1993 roku Polacy w wyborach parlamentarnych wybrali rzad Sojuszu Lewicy Demokratycznej - PZPR bis. 

Z tego wynika, ze sobota 18. wrzesnia 1993 byla pierwszym po wojnie dniem wolnosci. Czytajac salonowe teksty, widze, ze byl to tez i ostatni dzien wolnosci. Az po 18. wrzesnia 2018 roku

Ponizej wzruszajacy wyklad profesora Krzysztofa Daukszewicza w temacie tej bardzo wolnej soboty w formie ballady:


(551)  936 936

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości