Amstern Amstern
10443
BLOG

Prezydentowa Dudowa skacze po tronie japonskiego cesarza

Amstern Amstern Prezydent Obserwuj temat Obserwuj notkę 71

Frak dobrze leży dopiero w trzecim pokoleniu...
Kancelaria prezydenta Dudy musi miec szefa protokolu. I ten wypuscil w swiat takie zdjecie:

image
(Fot. Sławomir Kamiński / Agencja Gazeta)

Ksiaze Akishino z ksiezna Kiko odwiedzili Polske na okolicznosc 100-letniej rocznicy nawiazania stosunkow dyplomatycznych.
Dla ksieznej Kiko zabraklo miejsca na dywanie na zdjeciach dla mediow.

Ani szef protokolu, ani panstwo Dudowie nie zauwazyli, ze zajeli 2/3 miejsca na dywanie.
W Japonii nie do pomyslenia, od protokolow rodziny cesarskiej jest Agencja Dworu Cesarskiego, ktora liczy 1100 osob. Japonczycy fotoszopem przesuna dywan o 20 centymetry na lewo.

Szefem protokolu w kancelarii prezydenta jest Halina Szymanska. Absolwentka Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Akademii Rolniczej we Wrocławiu. Z zawodu lekarz higieny i epidemiologii. Ukończyła także studia podyplomowe z prawa administracyjnego i samorządowego oraz studia doktoranckie z nauk ekonomicznych na Uniwersytecie Szczecińskim. Wszedzie najwyzszej klasy fachowcy i specjalisci.

Na posiedzeniu PE podczas grania hymnu UE wszyscy wstali. Z wyjatkiem Anny Zalewskiej i Witolda Waszczykowskiego. To dobry start europoslowania.


(580)  15155151

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka