Amstern Amstern
1280
BLOG

Hey Satan, pay my dues, I'm playing in an Oberkrainer Band!

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 13

Pierwszy dzien kolejnej serii upalow. Dalem rady.
Dzieki zdrowerowi i dobrej muzyce - zalozyc polyluxy i milej zabawy:

W polityce na szczescie spokoj. Cisza letnia, czas na glebsze pomyslunki.

image

W Bocholt radar drogowy przydybal na przekroczeniu szybkosci golebia:

image

W miejscowosci Okonek (Wielkopolska) 28-letni mieszkaniec jechal golfem na samych felgach, nie zauwazyl, ze po drodze stracil ogumienie. Niestety patrol policji zauwazyl, ze za samochodem sypia sie iskry. 2 promile.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,24989278,spod-kol-lecialy-iskry-kierowca-nie-wiedzial-ze-jechal-bez.html

Polska likwiduje kopalnie. Policja zamknela kopalnie kryptowalut na terenie byles spawalni FSO. Chlopaki miliony otrzymane od inwestorow przeputali na gieldzie kryptowalut.

http://next.gazeta.pl/next/7,151003,24788882,najwieksza-kopalnia-kryptowalut-w-polsce-zamknieta-zarzuty.html

Ruszyly lokalne imprezy pilkarskie. W niedziele moi przegrali final Salingia Cup po 2:2 i 6:5 w karnych.
Jutro mecz pucharowy pierwszej rundy okregowej u Amicitii Schleiden. Zapraszam na 19:30.
Karne wygladaja tak:

image

Wot...

(568)  1540451

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości