Amstern Amstern
2249
BLOG

Bloger Salonu24 w stanie spoczynku z zarzutami OLAF

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 15

We wtorek komisarzem europejskim d/s rolnictwa zostanie Janusz Wojciechowski, bloger Salonu24 w stanie spoczynku.
"Nietypowy blog społeczno-polityczny, niekiedy pisany wierszem"  https://www.salon24.pl/u/januszwojciechowski/ 
Wszyscy pamietaja, albowiem byl to zasadniczo jedyny polityk-bloger Salonu24, ktory pisywal takze komentarze.

W roku 2015, kiedy europosel Wojciechowski zaczal pracowac w rachunkowosci europejskiej ETO, nagle sie pozegnal.

Zawsze mi imponowaly jego oswiadczenia majatkowe, gdzie wpisywal, ze swoja Skoda Superb wyrobil co najmniej 650 tysiecy kilometrow i jezdzi nia dalej. A kiedy zlapal go policyjny radar, to za kierownica siedzial ktos inny, a europosel Wojciechowski chcial uniknac mandatu, udowadniajac, ze byl gdzie indziej.

Dzisiaj "Der Spiegel" pisze, ze przeciwko Wojciechowskiemu prowadzi sledztwo OLAF w sprawie wyludzenia kosztow podrozy w pieciocyfrowej wysokosci w euro za lata 2004-2014. 11 tysiecy euro za lata 2009-2011 Wojciechowski zwrócil z wlasnej woli na okolicznosc "niedostatecznego udokumentowania". 

Zarzuty zostana postawione Wojciechowskiemu, kiedy juz bedzie komisarzem. Jakies to bardzo polskie, ze pomne dziennik TVP Info.
Mala rzecz, a cieszy.

https://www.dw.com/pl/der-spiegel-olaf-prowadzi-postępowanie-przeciwko-wojciechowskiemu/a-50332468

Kto jeszcze nie ma, niech szybko zakupi ksiazke bylego europosla Marka Migalskiego pt. "Parlament Antyeuropejski". Artysta opisuje kulisy PE, miedzy innymi takze jak sie robi kosmiczne kilometrówki.

Otrzymalem poczte, zeby wklejac czesciej czeskie i slowackie muzykalistycznosci ludowe.


(643)  1565651

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości