AsmodeuS AsmodeuS
1039
BLOG

Wesoła notka

AsmodeuS AsmodeuS Rozmaitości Obserwuj notkę 61

 

Kocham Cię kochanie moje  

 

 Kocham Cię Kochanie moje
Kocham Cię a Kochanie moje
To twarz przed ludzkim wzrokiem schowana
Kocham Cię Kochanie moje
Kocham Cię a Kochanie moje
To wzrok mój lękiem brzemienny
Kocham Cię a Kochanie moje
To czekanie na twoje powroty
A w głowie dzwony mi dzwonią i ciało mi płonie
Kocham Cię tak 

Kocham Cię Kochanie moje
Kocham Cię a Kochanie moje
To oczy Twoje na mnie skupione
Kocham Cię Kochanie moje
Kocham Cię a Kochanie moje
To tęsknota nieskończona
Kocham Cię a Kochanie moje
To czekanie na twoje powroty
A w głowie dzwony mi dzwonią i ciało mi płonie
Kocham Cię tak tak tak
 
Kocham Cię Kochanie moje
Kocham Cię a Kochanie moje
To przypominanie pierwszej zgryzoty
Kocham Cię Kochanie moje
Kocham Cię a Kochanie moje
To noce ze strachu bezsenne
Kocham Cię a Kochanie moje
To czekanie na twoje powroty
A w głowie dzwony mi dzwonią i ciało mi płonie
Kocham Cię i to jak !
 
 
AsmodeuS
O mnie AsmodeuS

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości