AsmodeuS AsmodeuS
2073
BLOG

Mam dość...!

AsmodeuS AsmodeuS Rozmaitości Obserwuj notkę 135

 

Po dość krótkiej przerwie wróciłem na salon.
I co ? I nic!
Na salonie bez zmian.
Jak na polskich filmach – nudą wieje.
 
Kolejne tematy dyżurne na które każdy musi się, lepiej lub gorzej (w kategoriach analitycznych i językowych), wypowiedzieć. A wszystko sprowadza się jak zwykle do tego co powiedział Tusk. A jakie to ma znaczenie, skoro on zanim usta otworzy już kłamie ?
Co „tłitnął” Sikorski, a jakie to ma znaczenie skoro on nie wie co robi ?
Co powiedział, a co rzeczywiście miał na myśli Kaczyński lub dlaczego nic nie powiedział i przeciw komu aktualnie milczy.
A jakie to ma znaczenie skoro on nie rządzi ?
O Pierwszym Bałwanie IIIRP nawet wspominać mi się nie chce, niech żyje wiecznie, najlepiej w jakimś panoptikum.
 
I potem te nieszczęsne komentarze z serii „a u was to murzynów biją”. Wiem kto pod jaką notkę popędzi i co napisze. Wystarczy mi nick. Żyją w jakiejś równoległej rzeczywistości i są skłonni każdy idiotyzm, złodziejstwo, a jak trzeba będzie, nawet zbrodnię uzasadnić przyjmując jako coś absolutnie dla nich oczywistego i możliwego do racjonalnego wytłumaczenia, ba dziwiąc się niezmiernie, że dla reszty śnieg w sierpniu nie jest jednak zjawiskiem normalnym.
Już widzę po drugiej stronie ekranu komputera, te uśmiechnięte głupkowato buziuchny z wysokimi na trzy palce czołami resortowych emerytów obojga płci.
I jeszcze na dodatek, zaciąg nowych/starych matołów, to się robi nudne do kwadratu.
Nie chce mi się tego czytać !
Rekapitulując, nic nie jest tak zabójcze jak nuda. A zatem:
 
Pora umierać, albo pora na urlop !
 
 
 
Czas na relaks
 
 
 
 
 
  Skoro prawie nikt na S24 muzyki nie słucha, to mogę spokojnie powtórzyć.
AsmodeuS
O mnie AsmodeuS

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości