awaris awaris
220
BLOG

Znowu ABORCJA. :-(

awaris awaris Społeczeństwo Obserwuj notkę 19

Wśród moich znajomych są osoby o poglądach lewicowych lub porostu proaborcyjnych. Zdarzało mi się z nimi rozmawiać na poglądy światopoglądowe wielokrotnie m.in. na temat aborcji.
    Ba, potrafili mnie przekonać do swojego stanowiska. Nie na zasadzie, ze stało się ono moim stanowiskiem, ale że je rozumiałem i widziałem sens szukania kompromisu.
    Ich stanowisko opierało się na żądaniu: aborcja do 3 miesięcy na życzenie. Gdyż – tutaj padały różne argumenty, także natury medycznej. Z wypowiedzi tych osób wynikało, że to jest granica o którą walczą. Że nikt z nich nie wyobraża sobie, aby można było dokonywać aborcji w 8 miesiącu ciąży itd. Wynikało? A może chciałem tak myśleć?
    Tak czy siak zawsze pojawiała się ta granica 3 m. i nic powyżej.
    I pojawił się temat że w NY w USA granica aborcji na życzenie jest przesunięta powyżej 3 miesięcy. Zapytałem co o tym sądzą? Odpowiedzi które dostałem to:
- to nieprawda.?!
- no i co z tego?
- Pewnie zmieniły się ustalenia medyczne.
- Rozumiesz, że … w pewnych okolicznościach.

NIKT NIE STWIERDZIŁ, ŻE TO PRZEGIĘCIE :-(


    No i nieśmiertelny argument:
- Bo wiesz to COŚ nie jest zdolne do samodzielnego życia bez matki.
- A dziecko w trzecim tygodniu po urodzeniu jest?!
    Tutaj już nie dostawałem odpowiedzi. 

    Nie wiem gdzie jest ostateczna granica o którą walczą zwolennicy aborcji na życzenie, co oznacza, że nie jestem w stanie z nimi „targować się” :-(

awaris
O mnie awaris

Tylko Kościół autentycznie stał na drodze Hitlerowi w jego kampanii na rzecz wyparcia prawdy. Nigdy wcześniej się Kościołem nie interesowałem, ale teraz odczuwam wielkie wzruszenie i podziw, ponieważ tylko jeden Kościół miał odwagę i upór by stać po stronie intelektualnej prawdy i duchowej wolności. Przez to jestem zmuszony przyznać, że to, czym kiedyś pogardzałem, dziś wychwalam bez powściągliwości A. Einstein "Celem Chrześcijanina jest stawanie się coraz lepszym człowiekiem." także elGuapo "to co piszemy o innych, nie zawsze świadczy o tych osobach, ale zawsze świadczy o nas" - pewnie cytat "prawda przeciw światu" przysłowie celtyckie "Stay on issue, not on personam"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo