Beznika. Beznika.
395
BLOG

Moja osobista filmoteka.

Beznika. Beznika. Rozmaitości Obserwuj notkę 37

Jestem wielką fanką kina i poszukuję kinomaniaków;)

Ostatnio z Grzesiem sobie porozmawiałam na temat filmów, ale notki już nie ma, więc wrzucam mój ranking najlepszejszych, w/g mnie ofkors, pozycji jakie do tej pory obejrzałam. Oczywiście najnowsze sztuki mam na myśli.

KOMEDIA

Inna kobieta z Cameron Diaz(rewelacyjna tam jest) Film obejrzałam kilka razy.

Praktykant z Robertem de Niro, gdzie można spojrzeć na niego z innej strony. I w tej kreacji bardzo mi się podobał, powiem wam.

OBYCZAJOWY

Pokój. Tu ryczałam jak bóbr.

HORROR

Sinister, ciarki przechodzą.

I podchodząca pod ten gatunek Wyspa tajemnic. Leonardo Di Caprio wymiata.

SF

"Przeznaczenie". Pokręcony film jak ja;)

I dziś obejrzany System(child 44),którego pod żadną kategorię podpiąć nie umiem, a jest powalający.

 

Oczywiście to jest wpis na wskroś, przemawiający za gawędą o kinie, nie tylko tym bieżącym. Ograniczyłam repertuar, bo w innym wypadku notka, mogłaby na kilka stron powstać, co chciałam oszczędzić zainteresowanym:)

 

 


 

Beznika.
O mnie Beznika.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości