WieB WieB
225
BLOG

Co znaczy sladowe ilosci kokainy - 2

WieB WieB Rozmaitości Obserwuj notkę 7

Napisałem wczoraj krótki  tekst na ten temat, po czy wgłębiłem sie i znalazlem wiecej informacji.
Ciekawy komentarz kolegi Kanadyjczyka, kolegi po piorze DotCa, również dodal troche.
Zainspirowala mnie rownież praca Pani Wzmianki, która ładnie posługuje się wykresami.

Zaczynamy od rysunku 

Poziom koki we krwi; wzrost i spadek, a także efekt na "głowę".

image

Na obrazku widać, że początkowo koka działa na "umysł" przy stężeniu powyżej 150ng/ml.

A potem spada do "śladowych ilości".
Mysle, że poniżej "śladowych ilosci", a więc po np 12 godzinach, nie mozna wykryc żadnych śladów, nawet "śladowych".
Jesli badanie było robione 3 godz po wypadku, to śladowe ilości będą niskie, ale będą!!!

I to jest najważnuiejsze w tym oficjalnym komunikacie - wykryto koke!

Te wykresy, nie podają skali czasu - ale myslę, że "euforia" po koce, nie działa dlużej niż godzina, więc biorąc pod uwagę "śladowe ilości" i  3 godziny opożnienia, facet chyba był nieżle najarany w czasie wypadku.

Pozdrawiam i dziękuję z góry za uwagi i komentarze.

Pozdrawiam i polecam moje teksty w Salonie: 

https://www.salon24.pl/u/bateria/

Ponizej: wczorajszy text

Co znaczy śladowe ilości?

Matematycznie to znaczy proporcjonalna zawartość jest mniejsza niż jakiś limit procentowy, promilowy, czy ppm (part per milion).

to komentarz do notki: https://www.salon24.pl/newsroom/1176106,sladowe-ilosci-kokainy-we-krwi-znanego-adwokata-po-tragicznym-wypadku-nowe-fakty

Moja kalkulacja - prawa zastrzezone!

1. Powiedzmy , że dawka to 1 gram

2. czlowiek wazy 70kg

3. ile to procent/promili? a moze ppm?

1gram/70kg=1/70.000= 1.4285714285714285714285714285714e-5

czyli 0.001428 promila...

Albo = 1.4285 ppm

Dobry jestem! Nie?

Pytanie dodatkowe

- jak dawka jest mniejsza, to wynik bedzie jeszcze mniejszy? CBDU

Ciekawe jakie liczbowo, były te śladowe ilosci?

Pozdrawiam i polecam moje teksty w Salonie:

https://www.salon24.pl/u/bateria/

WieB
O mnie WieB

inzynier elektronik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości