Bazyli1969 Bazyli1969
168
BLOG

Zagadka LGBT+ (dla spostrzegawczych)

Bazyli1969 Bazyli1969 Wiersze Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

Dojrzeć czarownicę w kobiecie oznacza odrzucić jej kobiecość.
C. Collard

image

Najpierw tekst autorstwa Jonasza Kofty…

Naprawdę jaka jesteś
Nie wie nikt
To prawda nie potrzebna
Wcale mi
Gdy nie po drodze
Będzie razem iść
Uniosę twój
Zapach snu
Rysunek ust
Barwę słów
Nie dokończony
Jasny portret twój

Uniosę go
Ocalę wszędzie
Czy będziesz przy mnie
Czy nie będziesz
Talizman mój
Z zamyśleń nagłych twych
I rzęs
Obdarowany
Tobą miła
Gdy powiesz do mnie kiedyś
- Wybacz
Przez życie pójdę
Spoglądając wciąż wstecz

Pytanie: którym Paniom, spośród występujących na poniższych zdjęciach, Autor ofiarowałby dziś swój wiersz?

image

image

Bazyli1969
O mnie Bazyli1969

Jestem stąd...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura